شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران شورای برتر کشور شد
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران شورای برتر کشور شد
سکان نیوز؛ بر اساس ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران به عنوان شورای برتر کشور معرفی گردید .

به گزارش سکان، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اعلام این خبر و ابراز خرسندی از تلاش کارشناسان شورای استان برای کسب این موفقیت گفت : اهتمام در برگزاری منظم جلسات کمیته حقوقی و قضائی و رفع مشکلات مربوط در رابطه با اجرای ماموریت های مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روان گردان ها ، پیگیری تعیین تکلیف اموال توقیفی و مصادره ای از طریق مراجع قضائی و فروش اموال مصادره شده، اخذ اسناد مالکیت املاک مصادره ای، شرکت منظم در جلسات کمیسیون های عفو، تلاش بیشتر در ارائه لوایح دفاعی موثر و منجر به توفیق قضائی ، رعایت بخشنامه های صادره در نظم دهی به امور حقوقی و اموال و ارائه عملکرد گزارش سالیانه در موعد مقرر از جمله محورهای ارزیابی برای اعلام شورای برتر کشور بوده است .

مظفری تاکید کرد : در دو سال گذشته با برگزاری جلسات کمیته حقوقی و قضایی و همکاری خوب دادستان مرکز استان و دادگاهها و مراجع قضایی در حوزه خودروهای توقیفی و مصادره ای اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفته و بسیاری از خودروها ساماندهی شدند .

وی تصریح نمود : مدتی قبل از قوه قضائیه نمایندگانی برای بررسی مسائل حقوقی و قضایی در استان حضور یافته و از مراکز مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بازدید نمودند که از روند فعالیتها و اقدامات و ساماندهی امور ابراز رضایت و تقدیر داشتند .

مظفری در پایان اظهار داشت : علاوه بر شاخص کمی، شاخص های کیفی مانند رعایت ضوابط اداری، حسن انجام امور محوله، سرعت رسیدگی به پرونده های ارجاعی، تعامل مثبت با دستگاه قضایی و اداری استان از جمله معیارهای انتخاب شورای برتر کشور در حوزه حقوقی و قضائی بوده است .