شهر گتاب، خوزستان دیگری است که ما خجالت زده این مردم هستیم
شهر گتاب، خوزستان دیگری است که ما خجالت زده این مردم هستیم
سکان؛ امام جمعه گتاب بیان داشت؛ به علت بی تدبیری وبی کفایتی برخی از مسئولین امر بخش گتاب شهرستان بابل نیز خوزستان دیگری است که ما خجالت زده این مردم هستیم.

امام جمعه شهر گتاب در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل ابراز داشت :قبل از انقلاب متاسفانه نهاد نماز جمعه مورد غفلت واقع شده بود وبعد از انقلاب این نهاد توانست جایگاه خود را کسب کرده است
خانلری ابراز داشت : رسالت خطیر تریبون نمازجمعه اصلاح رویکردها و سالم‌سازی فضای معنوی جامعه است که در حوزه پرورش فکری و ذاتی افراد و لایه‌های جمعیتی باید از ظرفیت‌های آن به شایستگی بهره برد.
وی افزود؛ ما ناراحت هستیم که مشکلاتی که در جامعه به وجود آمد و امید داریم با نگاه جهادی در جامعه ایجاد شود.
امام جمعه گتاب بیان داشت؛ به علت بی تدبیری وبی کفایتی برخی از مسئولین امر بخش گتاب شهرستان بابل نیز خوزستان دیگری است که ما خجالت زده این مردم هستیم وباید بتوانند مشکلات به وجود آمده مرتفع گردد.
وی ادامه داد؛اقدامات صورت گرفته در بخش گتاب در سالهای گذشته شایان ذکر است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این بخش داشته باشیم.
امام جمعه بابل اظهار داشت؛ این شهر متاسفانه با افت برق و مشکل آب و نبود روشنایی در جاده روبرو است که انتظار داریم با توجه به تخصیص دادن اعتبار نباید این پروژه ها روی زمین بماند ودر جاده ای هستیم که بیشترین تصادف را در کشور را در این جاده داریم اما به علت نبود نظارت بر دستگاههای اجرایی بسیاری از مطالبات مردمی مرتفع نگردید.