شهر بابل باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد
شهر بابل باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد
سکان نیوز؛ فرمانده سپاه شهرستان بابل اظهار داشت؛ شهر باید رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد.

به گزارش سکان، فرمانده سپاه شهرستان بابل در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بابل با اشاره به اینکه ایام هفته دفاع مقدس برگ زرینی است که بایدآن را قدر دانست افزود :دفاع مقدس یکى از درخشان ترین صحنه هاى نقش آفرینى ملت مسلمان ایران است که هنوز ناگفته هاى بسیارى دارد که لازم است بیان شود تا نسلهاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
سرهنگ مهرداد بابایی اذعان داشت:ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرتهای شیطانی، ناشی از رشهادتهای دفاع مقدس است.که باید باروایتگری درست آن را بیان کرد تا دشمنان آن را تحریف نکنند.
وی ادامه داد:آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد، استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت،بیان درست فرهنگ ایثار بوده است.
فرمانده سپاه شهرستان بابل بیان داشت باید تدابیری اندیشه شود که مردم این هفته را از لحاظ سمعی وبصری درک کنند وخاطرات دوران دفاع مقدس برایشان تداعی گردد.
سرهنگ بابایی در پایان سخنانش اظهار داشت:سپاه این شهرستان تمام امکانات خود را درراستای احیاوتداوم بخشی فرهنگ دفاع مقدس بسیج خواهد نمود.