شهرستان های ملارد، شهرقدس و شهریار صاحب ساختمان تامین اجتماعی استاندارد می شود
شهرستان های ملارد، شهرقدس و شهریار صاحب ساختمان تامین اجتماعی استاندارد می شود
سکان نیوز؛ نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهرقدس و شهریار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر فراهم نمودن زمینی مناسب جهت احداث ساختمان اداری استاندارد تامین اجتماعی هستیم.

حسین حق وردی با حضور در شعبه ملارد پس از دیدار و گفتگو با پرسنل شعبه و رسیدگی به درخواست های مراجعین اعلام کرد: با توجه به شرایط ویژه ای که جامعه و جهان از زمان انتشار ویروس کرونا با آن روبرو شد و مشکلات و کمبودهای فراوانی برای فعالیت ها و خدمات عمومی به وجود آمد، در این شرایط کارکنان سازمان تامین اجتماعی مشغول خدمت رسانی مطلوب هستند.
وی افزود: از زحمات و تلاش کارکنان این سازمان علی الخصوص پرسنل شعبه ملارد تقدیر و تشکر می کنم.
نماینده مردم شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیر فراهم نمودن زمینی مناسب هستیم تا با احداث ساختمان اداری استاندارد و در شأن مردم شهرستان بتوانیم رضایتمندی را برای مخاطبین سازمان تامین اجتماعی ارتقاء دهیم.
گفتنی است شعبه ملارد در سال 93 در ماهیت شعبه تیپ سه ایجاد و هم اکنون در رده تیپ یک ممتاز مشغول خدمت رسانی است، اما ساختمان شعبه از زمان افتتاح استیجاری بوده است. البته با پیگیری های مدیرکل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران زمین ملکی جهت احداث ساختمان تخصیص یافت و برای ساخت وساز در مرحله اخذ مجوز های لازم ماست.