شهردار ساری؛ زیرساخت‌های لازم گردشگری برای میزبانی از کشورهای اکو فراهم می شود
شهردار ساری؛ زیرساخت‌های لازم گردشگری برای میزبانی از کشورهای اکو فراهم می شود
سکان نیوز؛ شهردار ساری با اشاره به میزبانی ساری برای رویداد گردشگری 2022 و به اهمیت این رویداد مهم افزود: تلاش داریم تا زیرساخت‌های لازم گردشگری برای میزبانی از کشورهای اکو را فراهم شود.

جواد طالبی بابیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب و تقویت درآمد شهرداری، باید منابع درآمدی پایدار تعریف کرد از مدیران مجموعه خواست تا گام‌های خود را برای رسیدن به این مهم محکم‌تر کنند.
شهردار ساری با اشاره اینکه مدیران شهرداری باید احساس مسئولیت کرده و در جهت پاسخ به مطالبات شهروندان تلاش بیشتری کنند، ادامه داد: از توانمندی نیروهای شهرداری برای ایجاد درآمد و پیشبرد امور بهره‌گیری شود تا بتوانیم در این حوزه پویا و فعال‌تر شویم.

وی خدمت به شهروندان را از اولویت های مهم شهرداری دانست و از تلاش مجموعه شهرداری برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان قدردانی کرد.

طالبی در بخش دیگر از سخنان خود به میزبانی ساری برای رویداد گردشگری 2022 اشاره و به اهمیت این رویداد مهم پرداخت و افزود: تلاش داریم تا زیرساخت‌های لازم گردشگری برای میزبانی از کشورهای اکو را فراهم کنیم.

وی افزود: رویداد 2022 فرصت مهم برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی این شهر در سطح بین‌المللی است و ضرورت دارد با تمام توان تلاش کنیم تا این رویداد بصورت شایسته و در شان ایران عزیزمان در مرکز مازندران برگزار شود.

شهردار ساری همچنین به 13 تا 20 آبان هفته مازندران اشاره و از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در این هفته خبر داد و از مدیران مجموعه شهرداری خواستار همکاری بیشتر برای اجرای این برنامه‌ها شد.

وی افزود: با وجود مشکلات و موانع مالی، با جدیت و با همراهی و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در راستای توسعه همه‌جانبه شهر تلاش خواهیم کرد.

شهردار ساری تاکید کرد : با تعامل شورای اسلامی شهر ساری و تلاش مجموعه شهرداری می‌توان به پیشرفت و توسعه شهر دست یافت