شهردار بابل با مدیریت صحیح، پروژه ها و برنامه های خوبی را انجام داد
شهردار بابل با مدیریت صحیح، پروژه ها و برنامه های خوبی را انجام داد
سکان نیوز:‍ رئیس شورای اسلامی شهر بابل بیان داشت: اجرای طرحها و پروژه های شاخص شهری توسط شهرداری نشان از مدیریت صحیح و همچنین وفاق و همدلی میان اعضای شورا و شهرداری است .

به گزارش سکان نیوز/فرامرز ابوالحسنی رییس شورای اسلامی شهر بابل :

از حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر ،شهردار  نیروهای شهرداری که به طور جهادی و شبانه روزی طی یک ماه توانستند این پروژه را به سرانجام برسانند تقدیر و تشکر می شود.

بوستان رضوانی  با هدف افزایش فضای سبز برای شهروندان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و  کمک ۳ میلیارد ریالی خانواده مرحوم دکتر رضوانی در ضلع غربی بلوار مادر احداث گردید و به عنوان اولین پروژه سال به بهره برداری رسید.

با  همکاری شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر چندپارک دیگر در دستور کار شهرداری قرار دارد که انشاالله در سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید که با این روند ۱۰ سانتی متر به سرانه فضای سبز شهری بابل افزوده خواهد شد .

در سال ۹۸ پروژه های خوبی در شهر انجام شده و با یاری خدا و همکاری اعضای شورا و شهرداری یقینا اتفاقات خوبی را در سال ۹۹ در بابل شاهد خواهیم بود از جمله کمربندی شرقی و جاده ساحلی که با جدیت در حال پیگیری است و این نوید را به شهروندان بابلی میدهیم جهت کاهش ترافیک، جاده ساحلی تا ۵ ماه آینده و  کمربندی شرقی دوم  در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید .

شهردار_محترم با مدیریت خود توانستند پروژه ها و برنامه های خوبی را در سال ۹۸ انجام دهند که این نشان از مدیریت صحیح و همچنین وفاق و همدلی میان اعضای شورا و شهرداری است.

از شهردار بابل انتظار داریم که با تلاش و کار جهادی در سال ۹۹ هر دو ماه شاهد افتتاح و بهره‌برداری از حداقل یک پروژه ی شهری باشیم.

 

  • نویسنده : 1161