شهرداری ساری بازیچه منفعت طلبی عده ای تمامیت خواه /  عضو دانشگاهی و منتقد شورای شهر که در شهرداری ساری مامور به خدمت است !
شهرداری ساری بازیچه منفعت طلبی عده ای تمامیت خواه /  عضو دانشگاهی و منتقد شورای شهر که در شهرداری ساری مامور به خدمت است !
سکان؛ عضو فرهنگی شورای شهرساری که کارمند مامور به خدمت در شهرداری ساری است بدنبال چه چیزی می باشد ؟ آیا مردم از عملکرد این عضو رضایت دارند ؟

به گزارش سکان، شهر ساری بعنوان مرکز استان مازندران همواره در کانون توجهات مختلف بوده و است و شهروندان ساروی همواره سطح انتظارات فراوانی داشته اند اما بدلیل مشکلات فراوانی که در یک دهه اخیر شهرداری ساری با آن مواجه شده است و حواشی زیادی را شاهد بودیم امروز مردم ساری بدلیل عقب افتادن این شهر با سابقه تاریخی 7 هزار ساله از روند توسعه شهری انتظارات و مطالبات قابل توجهی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر دارند که در انتخابات شورای شهر سال 1400 با ارائه برنامه و وعده های رنگین و با رای مردم به پارلمان شهری راه یافتند ولی اکنون با گذشت 2 سال از عمر شورا مردم سوال دارند عملکرد شورای شهر ساری طی 2 سال گذشته بویژه در حوزه فرهنگی که برخی اعضا در این حوزه مسئولیت داشتند چه بوده است ؟
بررسی های میدانی و گزارش های واصله بیانگر دخالت یکی از اعضای شورای شهر در انتصابات علی الخصوص در سازمان فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی شهرداری ساری می باشد بطوریکه بدلیل برخی تغییرات مدیریتی در سازمان مزبور که حق طبیعی مدیران شهرداری ساری می باشد این عضو شورا بدنبال ایجاد حاشیه و تخریب برخی مدیران شهرداری ساری در فضای رسانه ای و مجازی است .
موضوع دیگری که برای برخی پرسنل شهرداری ساری بعنوان سوال مطرح است سکوت و همراهی , عدم اجرای وظایف شورایی در حوزه نظارت پیراموان عملکرد مدیریت گذشته شهرداری ساری از سوی این عضو شورای شهر مرکز استان می باشد که اکنون برخی عملکردهای شهرداری ساری همچون قرارداد با بانک شهر را پوپولیستی قلمداد می کند لذا از این عضو سوال داریم آیا عقد قرارداد با بانک شهر برای حل مشکل پرداخت حقوق به موقع پرسنل نمایشی و پوپولیستی است آیا شهرداری های دیگر هم این قرارداد را امضا نمودند دست به اقدام نمایشی زدند ؟
دخالت در انتصابات مدیریتی شهرداری ساری از منظر شرعی و قانونی تخلف نمی باشد ؟
اگر منافع مردم شهر ساری و پرسنل شهرداری ساری برای این عضو دانشگاهی مطرح است چرا با مامور به خدمت شدن در شهرداری هزینه به این نهاد که با بحران ها و چالش های فراوان مالی مواجه است تحمیل می نماید ؟