شهدای مدافع حرم در اوج ایثار و کمال الهی به شهادت رسیدند
شهدای مدافع حرم در اوج ایثار و کمال الهی به شهادت رسیدند
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در بابل گفت: شهدای مدافع حرم در اوج ایثار و کمال الهی به شهادت رسیدند.
به گزارش ایثار مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به اتفاق علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل، فرماندار و رئیس بنیاد بابل با دو خانواده شهید مدافع حرم شهرستان بابل، شهیدان والامقام حسن رجائی فر و سید رضا طاهر دیدار و تکریم به عمل آوردند.
حسن رجایی‌فر» چهارم تیر ۱۳۵۴ در روستای کامی‌کلا از توابع بندپی غربی، شهر خشرودپی شهرستان بابل به دنیا آمد و در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در خان‌طومان به دست تکفیری‌های داعشی به شهادت رسید. پیکر پاک و مطهرش پس از گذشت چهار سال و پنج ماه به میهن اسلامی بازگشت و در زادگاهش خاکسپاری شد.
سید رضا طاهر در تاریخ دهم دی ماه 1364 در هریکنده از توابع بابل بدنیا آمد و در تاریخ 16 اردیبهشت 1395 در شهرک خانطومان در جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است این دو دیدار در آستانه فرا رسیدن سالگرد این دو شهید گرانقدر و همچنین به منظور تکریم، تعظیم و زنده نگه داشتن یاد شهدا صورت پذیرفت.
سعید کهن سال پس از دیدار با خانواده معزز شهیدان گرانقدر سید رضا طاهر و حسن رجائی فر در گفت و گویی اظهار داشت: عطر و بوی مملو از معنویت و صداقت که در منازل شهدا پراکنده است، هر کسی که به بیت معزز این عزیزان قدم می گذارد حس و حال خاصی به آنان دست می دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از بصیرت و درک بالایی برخوردار بودند، یادآور شد: این شهدای عزیز بر اساس باورهای دینی و قلبی خود در تبعیت از ولایت در دورترین نقطه برای حفظ اسلام و دفاع از اهل بیت پا به میدان نبرد حق علیه باطل نهادند و در اوج ایثار و کمال الهی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
انتهای پیام/