شفاف سازی و نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات، ضروری است
شفاف سازی و نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات، ضروری است
سکان نیوز؛ دومین جلسه کمیته اصلاح نظام اداری، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم تامین اجتماعی استان اردبیل با حضور مدیرکل و اعضای این کمیته تشکیل شد

در ابتدای این جلسه علی دهقانیان ، دبیر کمیته گزارشی در خصوص موضوعات مطرح شده در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی را ارائه کرد.
در ادامه این جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان اظهار داشت : مبارزه با فساد اداری، اصلاح فرایندها، شناسایی نقاط آسیب پذیر، برگزاری دوره های آموزشی، احصای بسترهای تخلف و جرم، تدوین منشور حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق مردم، ایجاد زمینه های ترغیب و تشویق کارکنان در مبارزه با فساد اداری از وظایف مهم این کمیته است.
سعید بشرخواه ادامه داد: شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق و ارتقای سلامت اداری از طریق اصلاح فرآیندهای اداری و بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری و مقابله با تخلفات، ضروری است.
وی اضافه کرد : باید تلاش بیشتری در زمینه حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی داشته باشیم و بایستی تک تک همکاران عضو در خصوص شناسایی گلوگاههای فساد و ارائه راهکارهای پیشگیری با حساسیت بیشتری اقدام کنند.
در این جلسه مصوبات قبلی همچنین یکی از منافذ و گلوگاه های احتمال وقوع مفسده و جرم نقاط آسیب رسان حوزه تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت در ادامه هریک از اعضای کمیته، نقطه نظرات خود را بیان کردند.