شریفی مدیرعامل بیمه ایران شد
شریفی مدیرعامل بیمه ایران شد
سکان نیوز؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای حسن شریفی را به سمت مدیرعامل و داریوش محمدی و سید محمدناصر مبرقعی را به سمت اعضای هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

به گزارش سکان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه‌ای حسن شریفی را به سمت مدیرعامل و داریوش محمدی و سید محمدناصر مبرقعی را به سمت اعضای هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

خاندوزی در حکم انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سهامی بیمه ایران بر اولویت های برنامه ای چون: استقرار کامل سیستم جامع بیمه گری، اتخاذ سازوکار مناسب برای وصول مطالبات، بهینه سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های شرکت به منظور افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده هر چه بهتر از ذخایر شرکت و مولدسازی دارایی ها ‌و پیاده سازی بیمه گری دیجیتال در راستای توسعه اقتصاد هوشمند تأکید کرده است.

بر اساس این گزارش، ساماندهی شعب و نمایندگی ها و دفاتر خارج از کشور، تدوین و پیگیری برنامه خروج از زیان دهی شرکت، افزایش تنوع خدمات بیمه ای در راستای ارائه خدمات بهینه، آسان و سریع به آحاد جامعه و متناسب نمودن ترکیب پرتفوی و پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک و استفاده از منابع بیمه به سمت تأمین مالی اقتصاد و بازار سرمایه از دیگر اولویت های برنامه مورد تأکید وزیر اقتصاد در دوره جدید مدیریت شرکت سهامی بیمه ایران است.