شرکت پشم شیشه ایران دوباره رکورد توليد ماهيانه خود را زد
شرکت پشم شیشه ایران دوباره رکورد توليد ماهيانه خود را زد
سکان نیوز؛ بازسازي و نوسازي کارخانه ايزوگام واقع در شهرک صنعتي اشتهارد موجب شکسته شدن رکورد توليد ماهيانه اين کارخانه شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومي شرکت پشم شيشه ايران، اين کارخانه توانست با توليد ۳۶۹۰۰۰ مترمربع ايزوگام در آبان ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزايش ۹ درصدي را رقم بزند و با ادامه روند صعودي مثبت خود ، موفق به توليد ۳۷۲۰۰۰ متر مربع توليد ايزوگام در آذرماه امسال شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

همچنين سال گذشته مطابق با بودجه و برنامه زمان بندي توليد ، ۳ ميليون مترمربع ايزوگام در اين کارخانه توليد شد و در سال ۱۴۰۰ با برنامه ريزي جديد درماه هاي آبان و آذر رکورد توليد ساليان گذشته شکسته شد و توليد روزانه به ميزان ۱۵ هزار متر مربع به طور مداوم انجام گرفت.

در جهت بررسي و آزمايش عملکرد کارخانه جهت افزايش ظرفيت توليد با تجهيزات موجود و بدون افزايش شيفت کاري، اين مجموعه توانست در يک روز ۱۸ هزار متر مربع توليد کند که اين مهم نشان از ثبت رکورد ديگري در کارنامه کارخانه ايزوگام است.

در ماه هاي ابتدايي سال با توجه به چالش هاي ناشي از قطع مکرر برق در شهرک صنعتي اشتهارد، موج جديد همه گيري ويروس کرونا و اورهال و نوسازي ناوگان توليد اين کارخانه توانست تا پايان آذرماه سال جاري بيش از ۲ ميليون مترمربع ايزوگام به همت کارگران و مهندسان توليد کند. پيشبيني مي شود تا پايان سال نيز اين ميزان به بيش از ۳ ميليون مترمربع خواهد رسيد.

با توجه به اهميت بهره مندي از توان و حمايت ازطرح هاي دانش بنيان، طرح دانش بنيان توليد ايزوگام نانو براي اولين بار در ايران و خاورميانه در سال جاري تهيه و تدوين شده است و براساس برنامه زمانبندي طي ماه هاي آينده در مدار توليد قرار مي گيرد. همچنين با حمايت هلدينگ صدرتامين و همکاري با شرکت دانش بنيان صدرفردا طرح هايي در حوزه عايق هاي نوين در اين شرکت عملياتي خواهد شد.