شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی است
شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی است
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی خود می دانیم و با مشارکت بالا همراه با شعور سیاسی ، وظیفه حاکمیتی خود را انجام می دهیم

کمال علیپور روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سکان نیوز، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: درکشوری زندگی می‌کنیم که هر دوره انتخاباتی داریم که در سرنوشتمان خودمان دخیل هستیم و تغییر از آن ماست.

وی با بیان اینکه در همه لایه های جامعه، مردم ما تاثیرگذار هستند، اظهار کرد: هر کجا کار را به مردم سپردیم مظهر رشد و تعالی بودند و هرجا دولت دخالت کرد مشکل داشتیم.

علیپور به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی خود می دانیم و با مشارکت بالا همراه با شعور سیاسی ، وظیفه حاکمیتی خود را انجام می دهیم.

وی عنوان کرد: چه بخواهیم، چه نخواهیم ۲۹۰ نفر برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند

پس برای اینکه یک مجلس مقتدر داشته باشیم وظیفه داریم انتخاب اصلح داشته باشیم.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس دوازدهم با چند مجلس گذشته متفاوت است ومهمتر، چون قرار است یک سند استراتژیکی و راهبردی ۲۰ ساله کشور مصوب شود، و در واقع مجلس می‌خواهد توسعه ۲۰ ساله کشور را مصوب کند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در این برنامه ترسیم کند.

وی توضیح داد: آیا وقتی مجلس می‌خواهد استراتژی کشور را ترسیم کند به نظر شما رای دادن باری به هر جهت است؟

نائب ریس اول کمیسیون عمران افزود: در این دوره از انتخابات وظیفه ما سنگین تر است، تک تک ما باید به توسعه یافتگی کشور فکر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: استان مازندران باید بندرش به راه آهن وصل شود و آزادراهها و بزرگراهها ساخته شود و فرودگاه بسیار عالی داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه اگر قرار است کشور مقتدر و توسعه یافته در جهت اشتعال جوانان داشته باشیم،

باید به زیرساخت‌ها توجه شود، گفت: مجلس یازدهم کارهای انقلابی انجام داده و انحصارها را شکانده، مجلسی است مقتدر، و قوانینی را مصوب کرده که متقن و انقلابی بوده است.

علیپور تاکید کرد: در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی ما ظرف چهارسال بزرگترین بیمارستان استان را در قائمشهر با بیش از ۹۵۰ میلیاردتومان با تمام تجهیزات روز و جدید ساختیم و

مسیر جاده سوادکوه را دوبار روکش آسفالت درمجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیاردتومان انجام داریم.

وی افزود: برای ساخت اکسیژن ساز بیمارستان شهدای زیرآب ۴۵ میلیاردتومان هزینه شد.

علیپور ادامه داد: با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان آزاد راه از متانکالا به دشت ناز را آغاز کردیم و

ورزشگاه شهید وطنی با بیش از ۷۵ میلیارد تومان ظرف یکسال بعنوان بهترین ورزشگاه بهسازی و احیا شد و همچنین ورزشگاه ۵ هزار نفری کشتی جویبار هم ساخته شد و تقاطع شهید مهدوی با اعتباری ۳۷۰ میلیارد تومانی ظرف ۱۸ ماه افتتاح شد.

علیپور عنوان کرد: برای تامین آب شرب حوزه انتخابیه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه انتخابیه کار شد و در موضوع اشتعال منطقه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشته شد و در حوزه های بنگاه‌های کوچک اقتصادی با توجه به

قانون تسهیل کسب و کار تعداد زیادی داروخانه و دفترخانه اسناد رسمی افتتاح شد که هرکدام ۵ تا ۶ نفر نیرو استخدام کردند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه شمالی، سوادکوه و سیمرغ افزود: گام به گام و دست در دست هم برای ساختن استان به پای صندوقهای رای می رویم تا برای کشورمان اتفاقات بسیارخوب رقم بخورد.