شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان پیشرو در امرشایسته گزینی با اجرای فرایند کانون ارزیابی
شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان پیشرو در امرشایسته گزینی با اجرای فرایند کانون ارزیابی
سکان نیوز؛ مدیر دفتر ساماندهی و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت؛ این شرکت پیشرو در امرشایسته گزینی با اجرای فرایند کانون ارزیابی است.

به گزارش سکان، طاهره آرامش مدیر دفتر ساماندهی و بهبود روش‌های شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان عنوان نمود: با توجه به تاکید مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بر توسعه و توانمندسازی منابع انسانی، برگزاری کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای، ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور انتصاب و همچنین توسعه شایستگی‌های مدیریتی مدیران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت از سال 1399 تاکنون تعداد ٤٣ نفر از افراد را در سطوح مختلف مدیریتی که 16 نفراز آنها در سطح پایه، 26 نفردر سطح میانی و ١ نفر در سطح ارشد میباشند را وارد فرایند کانون ارزیابی کرده است و با ادامه اجرای طرح تاپایان سال جاری علاوه برارتقا و توسعه منابع انسانی، با اجرای طرح در درون شرکت مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال کاهش در هزینه‌های مالی نیز صورت گرفته است.

همچنین شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در نظر دارد جلسه بازخورد فردی را نیز برای شرکت کنندگان در کانون اجرا نماید که مرحله اول این طرح در حال برنامه‌ریزی می‌باشد.