شبكه برق در وضعيت پايدار است/ 36 کارخانه سیمان به تولید برگشتند
شبكه برق در وضعيت پايدار است/ 36 کارخانه سیمان به تولید برگشتند
سکان؛مدیرکل هوشمندسازی نوین توانیر گفت:محدوديتهايي كه براي برخي صنايع به ويژه در صنعت سيمان ايجاد شده بود به حداقل رسيد به طوري كه در حال حاضر 36 كارخانه سيمان كه با محدوديت مواجه شده بودند، خوشبختانه به توليد بازگشته اند.

مهندس مدقق در گفت وگو با شبكه خبر ضمن اعلام اين خبر افزود: وضعيت تراز توليد و مصرف امروز با توجه به كاهش 3 تا 4 درجه اي دماي هوا نسبت به هفته گذشته در شرايط پايدار قرار دارد.
وي افزود: با توجه به اين مهم، محدوديتهايي كه براي برخي صنايع به ويژه در صنعت سيمان ايجاد شده بود به حداقل رسيد به طوري كه در حال حاضر 36 كارخانه سيمان كه با محدوديت مواجه شده بودند، خوشبختانه به توليد بازگشته اند.
وي با اشاره به كاهش 400 مگاواتي مصرف برق در ادارات و دستگاههاي دولتي خاطرنشان ساخت: خوشبختانه در اين بخش با همت سازمان بسيج مميزي انرژي در برخي ادارات انجام شد كه اميدواريم اين روند در تمام ساختمانهاي ادارات دولتي، دستگاههاي اجرايي و بانكها تداوم داشته و مديريت انرژي مستقر و مميزي انرژي در آنها انجام شود.
مهندس مدقق در پايان تصريح كرد: در چند روز خوشبختانه محدوديتي در زمينه كمبود برق ناشي از كمبود توليد و يا بروز حادثه عمده در شبكه نداشتيم و شبكه وضعيت پايدار داشته است.