شالیکار؛ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است
شالیکار؛ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است
سکان‌‌؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل گفت؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان بیان داشت؛ امروز افتخار ما این است که به عنوان یک خادم و در خدمت مردم باشیم و برای حفظ و ارتقای امنیت نقش آفرینی کنیم؛ تامین و حفظ امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و به کسی اجازه تعدی به نظم و امنیت داده نخواهد شد
سرهنگ محمد زمان شالیکار با اشاره به نزاع خانوادگی روزهای گذشته در مراسم عروسی که منجر به درگیری و تیراندازی وقتل شده است اظهار داشت : با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل گردید.
فرمانده انتظامی بابل بیان داشت: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری و اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت :در حال حاضر این احساس امنیت و آرامش را مدیون برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی با حضور به موقع در برخورد با مجرمین،  خلافکاران و بزهکاران، برخورد قاطعانه را در چارچوب مقررات  می باشد واز جمله این موارد نیز در برخورد با قاچاقچیان چوب ومنابع طبیعی می توان عنوان کرد؛ که با زیر پا گذاشتن قانون تغییرکاربری در صدد سواستفاده واز بین بردن منابع کشاورزی برای ساخت وساز بوده اند که نیروی انتظامی با کمک مسئولین زیرربط مربوطه در صدد حفظ منابع خدادادی دست سود جویان ودلالان را کوتاه نموده است ودر حال حاضر شاهد افزایش ۲۰۰درصددی قلع و قمع در شهرستان بوده ایم.
وی ادامه داد: در کنار برخوردهای مقتدرانه با سودجویان و افراددزدو جنایتکار «پلیس» با مردم و شهروندان قانونمند با احترام، عزت و محبت برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی بابل بیان داشت؛ برخورد با خورده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با اجرای طرح‌های ضربتی در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار دارد. و این شهرستان توانسته است رتبه نخست را در حال حاضر دراستان به خود اختصاص دهد
شالیکاردر پایان سخنانش گفت : امروز اگر کسی بخواهد با تیراندازی و چاقو کشی و زیرپاگذاشتن قوانین مردم را تهدید کند نیروی انتظامی این شهرستان با آنان برخورد قاطع خواهد نمود.