شأن فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاههای اجرایی باید حفظ گردد
شأن فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاههای اجرایی باید حفظ گردد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان داشت: شأن فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاهها باید حفظ گردد .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست هم اندیشی با جمعی از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر استان با بیان اینکه رویکرد تحولی ما در بنیاد، حرکت به سمت سازمانی پاسخگو است اظهار کرد: این فرآیند نیازمند آن است تا رفتارها و گفتمان خود را با جامعه معزز ایثارگری انسجام بخشیده و یک پیوند عمیق با ایثارگران ایجاد کنیم.
وی این چنین نشست ها را اثربخش توصیف کرد و گفت: خروجی این هم افزایی، هم اندیشی، ظهور باورهای نو، ایده های خلاقانه، تولید فکر و تبادل نظر، گره گشای مشکلات خواهد بود.
کهن سال افزود: انتظار ما از جامعه ایثارگری این است که با دانش علمی، وارد میدان شوند و ارتباط خود با بنیاد را قطع نکنند و بنیاد را خانه خود بدانند چرا که این عزیزان دلسوزترین افرادی هستند که دغدغه های این قشر معزز را درک می کنند. وی تصریح کرد: با این نگاه، خیلی از مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بدست توانمند فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر حل خواهد شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در هر دستگاهی خدمت می کنید عملکرد شما با عزت و کرامت همراه باشد. این مسئول اضافه کرد: شأن فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاهها باید حفظ گردد و این عزتمنمدی آنان در عرصه های مدیریتی باید بیشتر ظهور پیدا کند.
کهن سال خاطر نشان کرد: از آنجایی که فرزندان معزز شهدا و ایثارگران از توانمندی و ظرفیت بالای علمی برخوردار هستند باید بیشتر دیده شوند. مدیر کل بنیاد مازندران افزود: این عزیزان فرزندان آن دلیرمردانی هستند که در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام، جانشان را فدا کردند و جمعی نیز در این مسیر الهی عضوی از بدن خویش را تقدیم نظام کرده و افتخار جانبازی یافتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع فرزندان شاهد و ایثارگر استان قدردانی کرد و افزود: باید از ظرفیت و توانمندی دکتر سلگی که خود از فرزندان معزز شهید بوده و نگاه ویژه ای به این قشر معظم دارند استفاده کنیم.
دکتر روح اله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این نشست صمیمی گفت: دستیابی به پله های ترقی و پیشرفت زمانی محقق می گردد که همه ما با هم و در کنار هم باشیم و به خودمان کمک کنیم و نسبت به مسائل نگاه بصیرتی داشته باشیم.
دکتر سلگی با اشاره به دینی که شهدا بر گردن همه ما دارند، تاکید کرد: امروز باید بدانیم که میراث‌دار چه جریان بزرگی هستیم، باید وظیفه خود را بشناسیم، در مرحله اول فرزندان شهدا باید در کنار هم قرار گرفته و ید واحدی تشکیل بدهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی الگوی ما فرزندان شهدا است عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی دارای اندیشه، ابعاد فکری سازنده و نماد یک رهبر فرهنگی بوده که به فرزندان شهدا عشق می ورزید.
وی افزود: استاندار مازندران پشتوانه خوبی برای خانواده شهدا و ایثارگران هستند و مایه افتخار است که هفتگی با فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران دیدار چهره به چهره داشته باشیم و مشکلات آنان را پیگیری کنیم.
دکتر سلگی تصریح کرد: در این ماه با برکت، به مدد الهی و تمسک به شهدای عزیز، تعلقات، نفسانیات و تمنیات را از خود دور کرده و به قرب الهی و سیره شهدا نزدیک شویم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به دلیل برگزاری این نشست هم اندیشی که با رضایتمندی فرزندان معزز شاهد و ایثارگر همراه بوده، تشکر کرد.
گفتنی است در این جلسه چند تن از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر دیدگاههای علمی خود را در خصوص جایگاه اجتماعی ایثارگران در دستگاهها، تشکل ها، کارگروه ها، حمایت های معنوی و … بیان کردند.