سمنادشت قائمشهر روی ریل توسعه
سمنادشت قائمشهر روی ریل توسعه
شهرداری قائمشهر با ساخت مجموعه تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی در سمنادشت نوک پیکان خدماتدهی خود را به سمت محرومترین نقاط این شهر گرفته و بدین گونه طعم شیرین خدمات نظام جمهوری اسلامی کام مردم این منطقه را شیرین کرده است .

به گزارش سکان نیوز، سمنادشت نام محله ای واقع در پشت راه آهن قائمشهر است که از یک سمت به ترک محله و از سمت دیگر به ساروکلا و چشمه سر راه دارد .

از دیرباز سمنادشت به عنوان محله ای محروم و حاشیه شهر قائمشهربه شمار می رود که برای خروج از این وضعیت به تغییر و تحول نیز بوده است .

از سالها قبل زمینی در وسط این محله قرار داشت که همواره ایجاد زمین ورزشی در آن جز وعده مسوولان شهری بود و عملی نشدن این وعده برای مردم این محله چشم انتظاری را به همراه داشته است.

اما در دوره مدیریت جوان و پویای فعلی در شهرداری و شورای اسلامی شهر قائمشهر این مهم عملیاتی شد و اکنون بجای اینکه مردم این محله فقط زمین فوتبال داشته باشند اکنون یک سایت تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی در آن احداث شده است و این زیرساخت ها توانست باعث پیشرفت این منطقه شود.

شهردار قائمشهر در این باره به خبرنگار گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشی و تفریحی، شهرداری قائمشهر زمینی به مساحت یک هکتار را در محله سمنادشت به احداث سایت تفریحی، ورزشی و چمن مصنوعی اختصاص داد.

کاظم علیپور افزود:‌ احداث زمین فوتبال به همراه سکوی تماشاگران و کانکس رختکن و جاده سلامت در این پروژه پیش بینی شده است.

وی توضیح داد:‌ این طرح در هفته دولت کلنگ زنی شد و قرار است در دهه مبارک فجر افتتاح شود.

به گفته شهردار قائمشهر طرح سایت تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی سمنادشت شامل احداث زمین فوتبال با ابعاد 64 در 100 متر،جاده سلامت در زمین فوتبال به عرض 4 متربه همراه سکوی تماشگران و کانکس رختکن است .

وی اظهار داشت: مساحت کل طرح یک هکتار و مدت اجرای آن نیز 6 ماه است .

علیپور هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 120 میلیارد ریال اعلام کرد.