سفرهای شهرستانی حسینی پور امید را در دل مردم زنده کرد
سفرهای شهرستانی حسینی پور امید را در دل مردم زنده کرد
سکان نیوز؛ مردم برایشان فرقی ندارد چه کسی استاندار یا فرماندار است، دسترسی آسان مردم به مسئولان برای حل مشکلات در این بروکراسی های اداری کمترین توقع است.

به گزارش سکان، سفرهای شهرستانی استاندار مازندران امید را در دل مردم ، صاحبان تولید و صنایع مازندران و کارآفرینان زنده کرده است البته این سفرها باید دارای خروجی باشد و خروجی مصوبات تنها در کارآمدی و دلسوزان مسئولان اجرایی استانی بوجود خواهد آمد.

استاندار مازندران به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی در پنجمین سفر شهرستانی خود برای پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان روز گذشته به شهرستان جویبار سفرکرد و با راه اندازی میزخدمت در روستاها و ادارات شهر جویبار مستقیم با مردم  دیدار و گفت و کردند.

حسینی پور دلش برای تغییر و تحول اساسی به نفع مردم در استان مازندران می‌سوزد، اما به نظر می‌رسد تیم اقتصادی ایشان در این مسیر باید هماهنگ‌تر باشند.

امیدواریم مدیران کل دستگاه های اجرایی بیش از گذشته در میان مردم حاضر شوند و روحیه دولت مردمی را تنها در شعار خلاصه نکنند و بدانند مردم مازندران امروز نسبت به آینده فرزندانشان و مسئله اشتغال و موضوع مسکن دچار نگرانی هستند.

شرایط امروز کشور نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است چرا که تراز این مردم بسیار بالا است و باید در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد، بنابراین برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود و بی منت برای آنان کار کرد.