سرداردهقان اصلی ترین گزینه برای وزارت صمت در دولت سیزدهم
سرداردهقان اصلی ترین گزینه برای وزارت صمت در دولت سیزدهم
سکان نیوز؛ اصلی ترین گزینه برای صمت در حالی ایشان مطرح شده که سوابق وی نشان دهنده الگوی اجرایی موفق در این برهه با رسالت داخلی سازی و توانمدسازی صنایع و رفع موانع است.

به گزارش سکان نیوز، سردار حسین دهقانی پوده معروف به “دهقان” مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت یازدهم و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در دوره های هشتم و نهم بوده است.

دکتر دهقان تحصیلکرده دکتری مدیریت و ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران و دارای نشان شجاعت درجه یک است.

فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران و حضور در جنگ های ایران و عراق و درگیری های لبنان و کمک به حزب الله لبنان از وی یک شخصیت برجسته فراجناحی و بین المللی ساخته است.

اصلی ترین گزینه برای صمت در حالی ایشان مطرح شده که سوابق وی نشان دهنده الگوی اجرایی موفق در این برهه با رسالت داخلی سازی و توانمدسازی صنایع و رفع موانع است.

تجربیات خوب در حوزه موشکی و خودکفایی در صنایع دفاع از سردار دهقان، نشاندهنده تحولی عظیم در بحث صنایع معادن و حوزه تجارت خواهد بود.

جامعه ایثارگری کشور باتوجه به تجربه خوب ایشان در بنیاد شهید و امور ایثارگران که قانونمندسازی و احقاق حقوق ایثارگران از جمله آن است، اعلام حمایت کامل خود از ایشان را نشان افتخار دانسته و امیدوار است با نگاه تخصصی وی، تحولی عظیم در وزارت صمت که طی سال های اخیر بر اثر سوء تدبیر با چالش ها و آسیب های جدی مواجه شده است ایجاد شود.