سخنگوی صنعت برق؛ باهمکاری بسیج 2 هزار نقطه در کشور پایش می شود
سخنگوی صنعت برق؛ باهمکاری بسیج 2 هزار نقطه در کشور پایش می شود
سکان؛ سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: فردا با همکاری سازمان بسیج ، ۲ هزار نقطه در کشور پایش خواهند شد تا نحوه استفاده از وسایل سرمایشی و تنظیم بودن آن در دمای ۲۵درجه و بکارگیری دیزل ژنراتورهای اضطراری ادارات مورد بازرسی قرارگیرد.

سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: فردا با همکاری سازمان بسیج ، ۲ هزار نقطه در کشور پایش خواهند شد تا نحوه استفاده از وسایل سرمایشی و تنظیم بودن آن در دمای ۲۵درجه و بکارگیری دیزل ژنراتورهای اضطراری ادارات مورد بازرسی قرارگیرد.
به گزارش روابط عمومی مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران امروز بعد از ظهر در گفت وگو با شبکه خبر گفت: دیروز‌پیک نیاز مصرف برق به ۶۶۸۸۷ مگاوات رسید که امروز نیز در مقایسه با روز گذشته همین مقدار بوده، اما امروز شرایط نسبت به روز گذشته مقداری بهتر بود چرا که نیروگاه‌هایی که از مدار خارج شده بودند امروز مجددا به مدار بازگشتند.
وی افزود: امروز همچنین شاهد افزایش بیش ازحد الگوی مصرف در برخی از استان‌ها به ویژه استان‌های واقع در نوار شمالی و جنوبی کشور هستیم.
رجبی مشهدی در خصوص الگوهای تعیین شده چنین گفت:در صورتی که مشترکان بتواند الگوهای تعیین شده را رعایت کنند و وسایل سرمایشی را روی ۲۵ درجه تنظیم و کولرهای آبی را روی دور کند قرار دهند می توان بدون مشکل این روزهای گرم را سپری کرد.