سازمان تامین اجتماعی مکلف است در مقابل کارگران بیمه شده خدمات بیمه ای و درمانی ارائه نماید
سازمان تامین اجتماعی مکلف است در مقابل کارگران بیمه شده خدمات بیمه ای و درمانی ارائه نماید
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران یکی ازمهمترین عوامل تولید هستند که حمایت همه جانبه از این قشر می تواند به رشد بهره وری و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید کمک بسزایی داشته باشد.

غلامرضا محمدی افزود: بر اساس قانون تامین اجتماعی هر فردی به دستور کارفرما مشغول بکار باشد و در ازای کار انجام شده مزد و حقوق دریافت نماید کارگر محسوب می شود و کارفرما مکلف است حق بیمه وی را به سازمان تامین اجتماعی واریز نماید.
وی ادامه داد: از طرف دیگر سازمان تامین اجتماعی مکلف است در مقابل کارگران بیمه شده خدمات بیمه ای و درمانی را ارائه نماید که این موضوع یعنی خدمتگزاری به ضعیف ترین قشر جامعه و این افتخار بزرگی است که نصیب مجموعه پرسنل سازمان تامین اجتماعی گردیده است.
محمدی در ادامه بر رفع موانع و مشکلات بیمه ای شرکت شیمبارتاکید کرد و گفت: مجموعه کارشناسان استان به صورت مستمر آمادگی دارند در جهت حل مشکلات کارگران این کارگاه و سایر کارگاه ها اقدام نمایند.
مدیر عامل شرکت شیمبار هم گفت: افراد شاغل در این شرکت را 50 نفر برشمرد و گفت: این شرکت با فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات لبنی با برند شیمبار به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع محصولات لبنی است که ارائه محصولات متنوع متناسب با نیاز های مشتریان را سر لوحه کار خود قرار می دهد.
وی رسیدگی به وضعیت رفاهی کارگران را یکی از اولویت های شرکت دانست و از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی به کارگران و کارفرمایان تقدیر کرد.