ساخت هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه شرق بابل کلید خورد
ساخت هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه شرق بابل کلید خورد
سکان نیوز؛ سرپرست شهرداری بابل از ساخت هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه شرق بابل خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، محمد قاسم دابوئیان بیان داشت: با توجه به ترافیک سنگین در محدوده میدان شهید کشوری و خیابان شهید سرلشگر قاسمی، و به جهت امدادرسانی بهتر به حوادث شرق بابل، ایستگاه جدید آتشنشانی را در بلوار امام‌رضا(ع) احداث خواهیم کرد.

شهردار بابل گفت: با هدف کاهش زمان طلایی رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه و نجات جان و مال شهروندان عزیز بابلی هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی بابل در کنار میدان نوروزی احداث و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود؛ ساختمان این ایستگاه در موقعیت بسیار عالی جغرافیایی مکان‌یابی شده است بطوریکه حوادث مربوط به جاده مواصلاتی قائمشهر، کمربندی‌جنوبی، بلوار شهیدیاسینی، بلوار امام رضا(ع)، بلوار طبرسی و محلات شرق بابل نظیر کتی شرقی و غربی، فرهنگ شهر، اسلام و… را تحت پوشش عملیاتی خود قرار می‌دهد.

مهدی پورچالی نماینده شورای اسلامی شهر در سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت:هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر بابل در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با زیربنای تقریبی ۱۷۰ متر احداث خواهد شد.

وی بیان داشت: این ایستگاه شامل آشیانه خودروهای عملیاتی، آسایشگاه، مرکز ارتباطات مجهز به سیستم ارتباط رادیویی، اتاق‌های اداری و … می‌باشد.

هفتمین ایستگاه آتش‌نشانی بابل قابلیت استقرار دو دستگاه خودروی اطفایی با تجهیزات کامل، بصورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت کاری می‌تواند به ارائه خدمات به شهرواندان محترم بپردازد.