ساختمان تامین اجتماعی شهر عشق آباد خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
ساختمان تامین اجتماعی شهر عشق آباد خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
سکان نیوز؛ در هفته دولت و با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی ، امام جمعه ، فرماندار طبس و مقامات محلی شهر طبس و عشق آباد ساختمان جدید شعبه تامین اجتماعی شهر عشق آباد در زمینی به مساحت 1860 متر مربع افتتاح شد.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی دراین مراسم گفت:به منظور ارائه خدمات درخور شأن به بیمه شدگان و مستمری بگیران در عشق آباد عملیات اجرایی ساختمان تامین اجتماعی شهر عشق آباد در بهمن ماه 1397 در زمینی به مساحت 1860 متر مربع و زیر بنای 520 متر مربع آغاز شد و بحمدالله امروز و در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم .
وی همچنین گفت: عشق آباد 10250 نفر (ده هزارو دویست و پنجاه نفر)جمعیت دارد که از این تعداد 51 درصد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. وی تعداد بیمه شدگان اصلی در این شهر را 1446 نفر برشمرد و تعداد مستمری بگیران و بازنشستگان را 982 نفر اعلام کرد.
محمدی گفت تا پایان اسفند سال 1398 بیش از 174 میلیارد ریال در بحث پرداخت تعهدات بلند مدت و بیش از 8 میلیارد ریال نیز در قالب تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان ومستمری بگیران پرداخت شده است .
در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام تیجانی امام جمعه عشق آباد طی سخنانی گفت تأمین اجتماعی یکی از مهمترین نیاز های جامعه است و خدماتی که تأمین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می دهد قابل تقدیر است . وی از جدیت و اهتمام مسئولین سازمان تأمین اجتماعی در ایجاد ساختمان جدید برای ارائه خدمات به مردم محروم این منطقه قدردانی کرد .