زنگ خطر پدیده فساد باید در شهرستان بابل به صدا در آید
زنگ خطر پدیده فساد باید در شهرستان بابل به صدا در آید
سکان نیوز؛ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت؛ زنگ خطر پدیده فساد باید در شهرستان بابل به صدا در آید.

سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت؛ پیام انتخابات را همگان باید بشنوند وخوب درک کنند وبدان عمل کنند انتخابات این دوره ریاست جمهوری نشان دهنده ناراضی بودن مردم از عملکرد دولت روحانی بوده است که نتوانست انتظارات مردم را برآورده سازد.
سردار مهدی سعادتی بیان داشت:از شاخص های اصلی انقلابی­گری پایبندی به ارزش های مبنایی اسلام و آرمان های انقلاب و داشتن همّت بلند برای رسیدن به استقلال همه‌جانبه‌ کشوراست.
وی با اشاره به این نکته که شمن هیچگاه دست دوستی به ما نمی دهدعنوان داشت:حسّاسیّت در برابر دشمن وداشتن تقوای دینی می تواند استقلال کشور را حفظ کند.
نماینده مردم بابل تصریح کرد رمز موفقیت برای داشتن شهری آباد نیازمند روحیه جهادی وانقلابی مدیران می باشد.
سردار سعادتی ادامه داد هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک داشتیم ( مانند صنایع دفاعی) کار پیش رفته و هرجا مدیریتهای ضعیف، بیحال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم، کارها متوقف مانده یا به انحراف رفته .است.»
وی در بخش دیگر از سخنانش به مبارزه با فساد اشاره نمود گفت در پشت پرده بسیاری از مشکلات اقتصادی وگرانی اختلاس وفسادهای اداری می باشد که باید با آن مبارزه شود.
وکیل الدوله مردم در مجلس ادامه داد ضعف کار در حراست ادارات می باشد که به‌جای اینکه به عنوان چشم مدیر در سازمان به عنوان فردی که اشراف اطلاعاتی به مجموعه دارد بتواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود . اغلب به عنوان راننده مدیران برای خالی نبودن پست به این سمت منصوب می شوندوبسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند که این جای بسی تاسف می باشد .
سعادتی با بیان اینکه در وضعیت فعلی کار اجرایی در کشور سخت و با حواشی دولت قبلی همراه است، افزود: علیرغم سختی کار، اگر کاری بخواهد انجام شود به علت یک پارچه بودن دولت ومجلس در این دوره قابل اجرا خواهد بود .
نماینده بابل با تاکید بر اینکه چالش های اقتصادی پیش رو، نباید مانع از خدمات‌رسانی به مردم شود، اظهار کرد: معتقدم نباید به بهانه وجود مشکلات، رسیدگی به مطالبات مردم روی زمین بماند.
سعادتی در پایان سخنانش با اشاره به تأمین سلامتی شهروندان را دغدغه جدی عموم جامعه دانست گفت :مسئله کرونا فقط مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ویا کادر درمان نمی باشد بلکه باید همگان برای از بین بردن این ویروس باید به میدان بیایند وهیچ کس نباید در این راستا کوتاهی نماید