زنگنه: علیرغم تلاش دشمنان، جوانان مرز بین انتقاد و اعتراض را تشخیص دادند
زنگنه: علیرغم تلاش دشمنان، جوانان مرز بین انتقاد و اعتراض را تشخیص دادند
سکان نیوز؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تاکید بر اینکه سخنان حکیمانه رهبری فصل الخطاب مسائل کشور است، گفت: جوانان، دانشجویان و دانش آموزان حقیقتا مرز بین انتقاد و اعتراض را علیرغم تلاش دشمنان تشخیص دادند.

محسن زنگنه در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تشکر از سخنان حکیمانه، مدبرانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب که همیشه فصل الخطاب مسائل کشور بوده است، گفت: از خداوند متعال نیز به جهت وجود این رهبر عزیز تشکر می کنم و قدردان هستیم، این مسئله ضمن آنکه قلوب همه مردم را همان طور که رهبر عزیز گفتند جریحه دار کرد اما حقیقتا به ملت، جوانان، دانشجویان و دانش آموزان ایران اسلامی باید تبریک گفت که مرز بین انتقاد و اعتراض را با وجود اقداماتی که توسط دشمنان خارجی از جایی به بعد مدیریت شد تشخیص دادند.

زنگنه افزود: علیرغم همه خواب هایی که دشمنان دیده بودند به حول و قوه الهی این مسیر با بصیرت مردم عزیز مرتفع شد.

همچنین سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد  در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ حال عمومی دامپروران خوب نیست، صادرات دام وجود ندارد، خرید تضمینی گوشت و دام هم اگر اتفاق بیفتد، پول دامداران پرداخت نمی شود. متاسفانه پول کشاورزان به ویژه گندم کاران به صورت کامل پرداخت نشده است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان طرح مهرآفرین ضروری است و باید در دستور قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: چرا رانندگان عزیز را در نمی یابید، قرار بود به جای خودروی اسقاطی حداقل منابعی به این افراد پرداخت شود، علی رغم اینکه در شورای هماهنگی سران قوا این موصوع مصوب شده، قیمت خودروهای اسقاطی بیداد می کند.