زارعی؛ تقدیر عملی و واقعی، از اولین پیگیری ها در مجلس آینده
زارعی؛ تقدیر عملی و واقعی، از اولین پیگیری ها در مجلس آینده
سکان نیوز؛ این روزها و در شرایطی که طرح فاصله گذاری اجتماعی با تاخیری بسیار دیرتر از آنچه کارشناسان و دلسوزان جامعه متذکر می گردیدند برای شیوع روزافزون ویروس مهلک کووید- ۱۹ در کل کشور در حال انجام است

به گزارش سکان نیوز ، چشم امید در خط مقدم این مبارزه، همچنان به مجاهدان سپیدپوشی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند تا نجات بخش مبتلایان رنجدیده این بیماری باشند.

این روزها در دنیای حقیقی و مجازی کم نیست نمایش تجلی شکوه ایثار پزشکان، پرستاران، بهیاران ،بهورزان و خدمتگزاران بخش های مختلف واحدهای درمانی که کادر بزرگ خانواده بهداشت و درمان ایران و مازندران را تشکیل می دهند و دست از خانواده و عزیزان خود شسته و بارها حتی تا پای جان خویش و به قیمت شهادت، اوج شهامت را نشان دادند و تا زمانی که خود مبتلای این درد جانکاه نشدند، از پای ننشستند.
اما …

چه تلخ است که بسیاری از ما با کم توجهی به هشدارهای جدی #درخانهبمانیم ، هم مخاطره جدی سلامت را به جان میخریم و هم این جهالت مدرن منجر به افزایش بیش از پیش زحمت و گرفتاری این عزیزان می شود.

چه تلخ است که سربازان خط مقدم نبرد، از کمبود مهمات و ملزومات اساسی و اولیه این مبارزه سنگین، کمبود دستکش و ماسک و لباس ایزوله را فریاد می زنند و صد البته باز مظلومانه اما مقتدر پای سلامت جامعه ایستاده اند. عمیقا امیدوارم که پویش های مردمی و خودجوش این ایام با تلاش های بیشتر نهادهای ملی و استانی و با هدایت قرارگاه سلامت شکل گرفته به تدبیر مقام معظم رهبری این ضرورتهای جدی را به انجام رسانند.

اما به حکم رحمان منان که شکر خدمت را تکلیف نمود، میثاقی با شما سربازان سلامت بر ذمه خود گذاشته ام. اولا انشالله در خانه ملت تقدیری شایسته از همت بی بدیل این مجاهدان راه خدا را قطعا پیگیر خواهم شد و ثانیا در کنار سایر نمایندگان جبهه انقلاب، انشالله در لوایح بودجه و قوانین موضوعه، پیگیر تغییرات اساسی و جدی در شرایط معیشتی و شغلی سربازانی که امروز با برخورداری از حداقل ها و کمترین حقوق، جان در کف اخلاص گذاشته و عرصه میدان نبرد را خالی نکرده اند، خواهیم شد.

قطعا همت عالی سایر تلاشگران گمنام این روزها همچون نیروهای مسلح بسیج پیک سلامت شریف، پرسنل خدمات عمومی و جایگاه های سوخت، کارمندان بانکها و ادارات عمومی، ناوگان حمل و نقل و … نیز فراموش نخواهد شد.

به امید پیروزی هرچه سریعتر در برابر شیوع بیماری کرونا

#درکنار هم _ هستیم
#درخانهبمانیم

منصورعلی (محسن) زارعی
منتخب مردم شریف ساری و میاندرود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی