رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده استیضاح وزیر صمت است
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده استیضاح وزیر صمت است
سکان نیوز؛رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: ممکن است برخی از نمایندگان تحت تاثیر برخی القائات برای این استیضاح قرار گرفته باشد قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده این استیضاح است.

به گزارش سکان نیوز؛حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در مورد استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با این استیضاح کاملا مخالف هستم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در مورد علل مخالفتش با استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: این وزارتخانه مسئولیت‌های بسیار مهمی دارد و وزیر برای ایجاد هماهنگی و اصلاحات ساختاری در این وزارتخانه نیاز به فرصت بیشتری دارد.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشی که اخیرا وزیر صنعت به مجلس داد این وزارتخانه با مدیریت فاطمی امین در حال اصلاح ساختارها و رشد و پیشرفت است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم از الان استیضاح وزرا را شروع کنیم به دولت آسیب وارد کرده و توان دولت را برای حرکت شتابنده در راستای حل مشکلات کشور کاهش می‌دهیم.

غضنفرآبادی گفت: در شرایطی که کمتر از یک سال از عمر دولت گذشته است نباید پاپیچ دولت شده و مانع حرکت شتابنده دولت برای اصلاحات اقتصادی و حل مشکلات مردم شویم.

وی اظهارداشت: ممکن است برخی از نمایندگان تحت تاثیر برخی القائات برای این استیضاح قرار گرفته باشد قطعا انگیزه‌های سیاسی پشت پرده این استیضاح است.

  • نویسنده : میلاد.طهماسب تبار