رییس جمهور وارد تبریز شد
رییس جمهور وارد تبریز شد
سکان نیوز؛رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در ادامه سفرهای استانی در بیست و دومین سفر خود با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش سکان نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم رییسی در فرودگاه سخنرانی و اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به آذربایجان شرقی را تشریح می کند.

رییس جمهور پس از ورود به تبریز با اقشار مختلف مردم و نخبگان آذربایجان شرقی دیدار داشته و در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

در این سفر، رییس جمهوری در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی نیز بین مردم حضور می یابند.

به گزارش ایرنا، از روز گذشته وزرا و معاونان آنها به عنوان نمایندگان تام الاختیار رییس دولت سیزدهم در ۳۲ نقطه استان حضور داشته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند و نامه های مکتوب مردمی را نیز پیگیری و کد می دهند.

همچنین بیش از یکهزار نفر نیز در سامانه ۱۱۱ به مدت ۴۸ ساعت از طریق ۱۷۰ خط آماده دریافت مسایل و مشکلات و مطالبات مردمی هستند و پاسخ ها نیز در مدت زمان کوتاه ارایه خواهد شد، تمام وزرا هم به شهرستان ها سفر کرده و با مردم و مسوولان دیدار خواهند کرد.

در بیست و دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای کابینه، تمام پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت داشته و سال های سال معطل مانده اند، تجمیع، پیش بینی و منابعی در نظر گرفته شده تا در ۲ سال به شکوفایی قابل قبولی در حوزه های مختلف برسیم.

پیش بینی می شود در این سفر بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام آذربایجان شرقی که از دولت های قبلی به ارث رسیده و عمر بعضی از آنها به قدمت فعالیت 6 دولت می رسد، اختصاص یابد.

  • نویسنده : میلاد.طهماسب تبار