ریل گذاری و ارتقای مردمی سازی کارها در بابل
ریل گذاری و ارتقای مردمی سازی کارها در بابل
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به فعالیت گروه های جهادی با مشارکت مردم در مناطق بالادست و محروم شهرستان بابل، بیان داشت؛ باید از ریل دولتی به ریل مردمی بازگردیم.

به گزارش سکان، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در جمع مردم و 300 طلاب گروه جهادی حوزه علمیه در منطقه بالادست بندپی شرقی بابل اظهار داشت؛ تجربه مداخله مردم در امورات کشور به قدمت عمر نظام بر می گردد و دهه شصت آن را به خوبی لمس کردیم و امورات کشور و 8 سال دفاع مقدس دست مردم بود.

عزیززاده گرجی اظهار داشت‌؛ مقام معظم رهبری بارها فرمودند مردم معیار هستند و هر وقت سازوکار آوردن مردم پای کار فراهم شد دیدیم که مردم چه کار شایسته ای انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی یک موضوع بدیع، نو و خلق الساعه است، افزود؛ زمانی که مردم در کارها مشارکت دارند و خودشان در بازسازی و فعالیت های عمرانی نقش داشته اند ماندگاری و در نگهداری آن اهتمام جدی تری وجود دارد.

عزیززاده گرجی در پایان تصریح کرد؛ آن چیزی که بیشتر باید مدنظر داشته باشیم تشخیص منافع مردم و حرکت به سمت آن است و دستگاه های دولتی باید تسهیل کننده شرایط باشند و پای کار مردم برای ادامه چنین اقدام جهادی برای رفع مشکلات مردم در مناطق دیگر شهرستان باشیم.