رکورد ماهيانه فروش صادراتي شرکت پشم شيشه ايران شکسته شد
رکورد ماهيانه فروش صادراتي شرکت پشم شيشه ايران شکسته شد
سکان نیوز؛ پس از ثبت رکورد مقدار توليد ماهيانه در شهريور ماه امسال و ثبت رکورد فروش صادراتي در آبان ماه سال جاري ، فروش ماهيانه صادراتي محصول پشم شيشه در آذرماه به ۱۶۵ تن رسيد و توانست رکورد جديدي را براي دومين مرتبه از بدو تاسيس شرکت به ثبت برساند.

به گزارش سکان؛ اين شرکت با فروش صادراتي ۱۶۵ تن از محصول پشم شيشه در آذرماه ماه سال جاري ، به ارزش ۱۲۵۰۰۰ دلار رکورد فروش ماهيانه را شکست و توانست رکورد جديدي را به ثبت برساند.

مقدار تناژ محصول پشم شيشه صادر شده ۲۰ درصد از کل مقدار تناژ توليد شده مي باشد که پيشبيني مي گردد اين مقدار تا پايان سال به ۳۰ درصد افزايش يابد.

مجموع صادرات محصول پشم شيشه شرکت پشم شيشه ايران از ابتداي سال تا پايان آذرماه ۷۱۶ تن به ارزش ۵۳۴ هزار دلار است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزايش ۱۲۳ درصدي را رقم زده است.

با توجه به چشم انداز تغيير و تحولات در آينده شرکت و با برنامه ريزيهاي صورت گرفته ، به زودي عليرغم وجود تحريم هاي ظالمانه از سوي دشمنان ، محصولات توليدي اين کارخانه در بازارهاي داخلي و خارجي به جايگاه واقعي خود خواهد رسيد و سهم بيشتري از بازار به محصولات اين شرکت اختصاص خواهد يافت.