روز شهید، تجدید بیعت با شهدا و پایبندی به آرمان و اهداف شهدا است
روز شهید، تجدید بیعت با شهدا و پایبندی به آرمان و اهداف شهدا است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: روز شهید، تجدید بیعت با شهدا و پایبندی به آرمان و اهداف شهدا است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن تبریک عید مبعث به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: 22 اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید، فرصت خوبی است تا یادی کنیم از آنانی که مرزهای مادیت را درنوردیده و پا بر روی تمام علایق و خواسته خود گذارده و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر پرافتخار نهضت پرفروغ خمینی کبیر قدس سره؛ به فرموده مقام عظمای ولایت؛ شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پرتلاتم بشری هدیه کردند.

ایشان افزود: آرمان و طریق الهی شهدای عزیز همچنان فرصتی مغتنم است تابار دیگر ملت قهرمان ما با تجدید بیعت با شهدای عزیز، پایبندی خویش را به آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و شهدای جان برکف نشان دهند تا دشمنان زبون این ملت، افکار باطل را از مخیله خویش بیرون کنند.

مظلومی اظهار داشت: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. در روزهای پایانی سال، عطر دل انگیز پاسداشت شهدا به مشام می رسد در این تقارن جان افزا به یک تاریخ رشادت و یک عمر از خودگذشتگی می رسیم. زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت و منزلت شهدا را در فرمایشات مقام معظم رهبری می توان یافت آنجا که معظم له، خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: 22 اسفند روز عزم ملی و همگانی در جهت احیا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و پراکندن عطر بوی شهادت در فضای جامعه و روز حفظ ارزش های ایثار و شهادت و میثاق مجدد و عهد و پیمان با شهدا و آرمانهای والای شهیدان عزیزو تداعی کننده یاد و نام رادمردانی است که با عشق به میهن اسلامی و اعتقاد به مکتب دینی، جان در طبق اخلاص گذاشتند و در راه دفاع از نظام و انقلاب از فرش به عرش رسیدند و به مقام والای شهادت نائل شدند.

مدیر کل بنیاد مازندران گفت: روز شهید، روز بزرگداشت مقام شهید و شهادت است؛ شهیدی که با گذر از همه تعلقات دنیوی خود حجاب‌های ظلمانی و نورانی‌ را درنوردیده، با جانبازی و ایثار؛ و بذل جان ، مال، فرزند و همه چیز خود و گذر از تمامی مرزهای محدود حیات مادی؛ به بشـریـت ؛ شرافت ، آزادی ، استقلال ، انسانیت ، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را هـدیه کرده است.

مظلومی با ارج نهادن به مقام عرشی و شامخ شهیدان همیشه جاوید ایران اسلامی و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن خطه شهید پرور مازندران ( شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت، ترور، منا و سلامت) عنوان کرد: ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا بیانگر آن است که راه شهدا ادامه دارد.