روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سرفصلی برای آگاهی، تخصص، تلاش و دانش
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سرفصلی برای آگاهی، تخصص، تلاش و دانش
سکان نیوز؛ مدیر روابط عمومی شهرداری بابل در یادداشتی نوشت: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فقط یک نام در تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از آگاهی، تخصص، تلاش و دانش است.

به گزارش سکان نیوز؛ جلال ذکریا نتاج در این یادداشت نوشت؛ بدون تردید روابط‌عمومی بعنوان یکی از ارکان اصلی دنیای ارتباطات و نظام اطلاع رسانی بوده و نقش بسزایی در افزایش آگاهی‌های مردم و حتی مسولین دارد.
اکنون روابط عمومی‌ها از جایگاه سنتی خود در دهه گذشته کوچ کرده و در عصر حاضر بدلیل تکنولوژی و پیشرفت فناوری اطلاعات، بعنوان «روابط عمومی نوین» فعالیت می کنند.
بدون شک نقش ارتباطات برای دوام و بقای هر سازمانی حیاتی و ضروری است و سازمانی می‌تواند موفق‌تر باشد که روابط عمومی آن با استقلال کامل و با در اختیار گرفتن تمامی امکانات، اهداف مدیریت یکپارچه را با سمت و سوی درست هدایت نماید.
امروزه بدون داشتن یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، هیچ ارگان یا سازمانی نمی تواند آن گونه که باید اهداف خود را شناسایی کرده و یا در جهت رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات جامعه گام بردارد.
اهمیت جایگاه روابط عمومی بدلیل نقش پررنگی که این روزها ایفا می نماید تضمین کننده سلامت و‌ موفقیت یک سازمان است و عملکرد خوب روابط عمومی بصورت مستقیم بر عملکرد کل آن سازمان تاثیر گذار است.
در اینجا بر خود لازم می دانم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام اول شیعیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این روز را گرامی داشته و به همه همکاران، خبرنگاران، و فعالان زحمتکش حوزه روابط عمومی خداقوت گفته و امیدوارم در این مسیر پر از چالش موفق و موید باشند.