روزانه دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های جاری شهر قم است
روزانه دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های جاری شهر قم است
سکان؛ رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: روزانه دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های جاری شهر قم است که شامل هزینه نظافت، رفت‌وروب، فضای سبز و جمع‌آوری زباله می‌شود.

مجید اخوان در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و برای گفتگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) خیابان سلمان منطقه پردیسان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: حضور مسئولان در بین مردم در تبیین اقدامات انجام شده لازم و ضروری است و به‌صورت متقابل مشکلات و مسائل مردم شنیده شود تا در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

وی ادامه داد: باتوجه‌به همدلی که بین مسئولان استان وجود دارد انتظار است که سطح قم به نقطه مطلوب برسد؛ ولی آنچه که مسلم است با وجود همه کارهایی که انجام شده است با آن چیزی که در شأن قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام خیلی فاصله است.

اخوان بیان داشت: ما به‌عنوان نماینده شما در شورای اسلامی شهر در طی چند سال همه تلاشمان را کردیم و می‌کنیم که این عقب‌افتادگی تاریخی جبران شود و طی این چند سال اخیر کارهای خوبی در مورد تقاطع‌های غیرهم‌سطح و تعریض خیابان‌ها انجام شده است؛ همچنین در بحث فضای سبز سرانه فضای سبز رشد مناسبی داشته است.

وی افزود: روزانه دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های جاری شهر قم است که شامل هزینه نظافت، رفت‌وروب، فضای سبز و جمع‌آوری زباله است.