روابط عمومی یک پل ارتباطی و مشورتی و مدیریتی/ عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هرنهادی
روابط عمومی یک پل ارتباطی و مشورتی و مدیریتی/ عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هرنهادی
سکان نیوز:دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت " روزملی ارتباطات و روابط عمومی " را تبریک گفت.

به گزارش سکان نیوز/ مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن روزملی ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت و بیان کرد، ارتباطات عنصری حیاتی و مهم در عصر جدید است که پیچیدگی و اهمیت نقش شبکه های ارتباطی و حوزه روابط عمومی درآن سبب ساز تصمیم گیری های استراتژیک تر در جهت مدیریت افکار عمومی در راستای آینده نگری سازمان ها ، اطلاع رسانی و به هنگام بودن اطلاعات است . به گونه ای که نهادهای توسعه یک جامعه بدون بهره گیری موثر از ابزار قوی مدیریت روابط و افکار عمومی قادر به اجرای موفق برنامه های خود نیستند.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک پل ارتباطی و مشورتی و مدیریتی جز عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هرنهادی ، جایگاه ویژه‌ای دارد و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار است .
روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد و به عنوان نقش آفرین اصلی ، با نگاهی اعتمادبخش و سازنده ، همدلی و همزبانی را بین جامعه و سازمان برقرار کند .
نامگذاری 27 اردیبهشت ماه بعنوان «روزملی ارتباطات و روابط عمومی» بیانگر اهمیت شبکه های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز و فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه راههای طی شده در جهت تعامل وهم افزایی بیشتر است .
از این رو سازمان بهزیستی با درک درست نقش و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان، بر تداوم این حرکت تاکید نموده و قدردان تلاش صاحبان قلم و رسانه در جهت تحقق اهداف حمایتی از جامعه هدف بهزیستی می باشد .
اینجانب سالروزملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی خصوصاً کارکنان سخت کوش حوزه روابط عمومی بهزیستی مازندران که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، با ابتکار ، امید ، صداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود کوشا هستند تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال برای این عزیزان در این مسیرحساس ومسئولیت آفرین ، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : 1161