روابط عمومی بنیاد شهید مازندران در جشنواره روابط عمومی ها برتر شد
روابط عمومی بنیاد شهید مازندران در جشنواره روابط عمومی ها برتر شد
سکان نیوز؛ روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جشنواره روابط عمومی های بنیاد سراسر کشور و سازمانهای تابعه برتر شد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، همایش ویبنار مدیران و کارشناسان روابط عمومی بنیاد با حضور مهندس اوحدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام و المسلمین شکری نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد سه شنبه 12 اسفند ماه در مجتمع شهید رسول زاده تهران برگزار گردید.

این ویبنار که با برنامه های کلاس‌های آموزشی «تکنیک‌های پاسخگویی به رسانه‌ها و اخبار جعلی» و «ظرفیت‌های رسانه‌ای و … همراه بوده است در پایان از برترین های روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جشنواره روابط عمومی های بنیاد سراسر کشور و سازمانهای تابعه به دلیل ارائه عملکرد قابل قبول در قالب مستندات از سوی داوران جشنواره در میان 32 استان در بخش (خبرگزاری و پایگاههای خبری ) برای نخستین بار بعنوان روابط عمومی برتر انتخاب و مدیر روابط عمومی بنیاد مازندران از سوی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

این موفقیت عنایت خاصه شهدای گرانقدر، شفافیت در اجرای برنامه ها، صداقت در عمل، تفکر، نگاه رسانه ای، اهتمام و حمایت ویزه آقای مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مشارکت همکاران حوزه روابط عمومی بنیاد مازندران و استفاده از ظرفیت های رسانه ها همراه بوده است.

گفتنی است اجرای برنامه های محوری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در حوزه های خدمت رسانی به جامعه ایثارگری بوده است که منجر به تولید خبر و اطلاع رسانی از طریق سایت ایثار، خبرگزاریها،جراید و پایگاههای خبری گردید تا این موفقیت بدست آید.