رقابت ۲۷۰۹ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در دانشگاه مازندران
رقابت ۲۷۰۹ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در دانشگاه مازندران
مازندران- سکان نیوز/ دکتر محمدحسین فاطمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در دانشگاه مازندران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/ بر اساس این گزارش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران، زمان برگزاری این آزمون را از ساعت 8:30 صبح روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ‌شنبه 29 مردادماه تا اول شهریور ماه 1399 اعلام کرد و گفت: تعداد 2709 نفر داوطلب زن و مرد شرکت‌کننده در این آزمون در دانشگاه مازندران به رقابت خواهند پرداخت .
دکتر فاطمی با اشاره به این نکته که برگه‌های راهنمای شرکت در آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، به داوطلبان توصیه کرد تا پس از مطالعه دقیق برگه راهنما، با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و بر اساس نشانی حوزه‌های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران تاکید کرد: برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی(کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به‌عمل خواهد آمد. هم‌چنین به همراه داشتن ماسک و دست‌کش در این جلسه الزامی می‌باشد.