رقابت نفس گیر انتخابات مجلس دوازدهم در بابلسر و فریدونکنار
رقابت نفس گیر انتخابات مجلس دوازدهم در بابلسر و فریدونکنار
سکان؛ شمارش معکوس برای مهم ترین رویداد سیاسی سال یعنی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

به گزارش سکان نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار با حضور برخی از چهره های سیاسی فعال وارد فاز جدیدی شده است.

علی اصغر باقر زاده نماینده فعلی مجلس یازدهم با توجه به عملکرد 4 ساله خود در بابلسر و فریدونکنار ، مخالفان و موافقان خاص خودش را دارد و با حضور برخی از چهره های مردمی در این دوره، رقبای سرسختی پیدا کرده است.

رضا رحیمیان عضو سابق شورای شهر بابلسر و کاندیدای فعلی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار از جمله چهره های مردمی و تاثیر گذار است که برخی از کنش گران سیاسی وی را رقیب جدی برای باقرزاده می دانند.

محمدرضا نادری فرماندار اسبق شهرستان بابلسر که در این دوره از انتخابات وارد عرصه انتخابات شده و جز چهره های مطرح در بین کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در بابلسر می باشد.

ابولقاسم گرجی، عبدالله جعفری ، فاطمه تقی نژاد و نقی نبی زاده از دیگر چهره های تاثیرگذار می باشد که برای کرسی نمایندگی مردم بابلسر و فریدونکنار به رقابت می پردازند.