رقابت سنگین انتخاباتی در قائمشهر، جویبار و سوادکوه/تکاپو برای کسب کرسی مجلس دوازدهم
رقابت سنگین انتخاباتی در قائمشهر، جویبار و سوادکوه/تکاپو برای کسب کرسی مجلس دوازدهم
سکان؛ انتخابات عصاره مردم‌سالاری در هر حاکمیت است. در بستر انتخابات، احزاب سیاسی به‌ مثابه یک کمپانی تجاری خود را در معرض رأی مردم قرار داده و توده‌ها نیز به‌عنوان خریدار اصلیِ ایده‌ها و چهره‌های جریانات سیاسی در این عرصه نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش سکان نیوز، تایید صلاحیت داوطلبان از گروه‌های سیاسی و احزاب مختلف نوید بخش رقابت سنگین انتخاباتی در آوردگاه ۱۴۰۲ است.

امسال، سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و بیشتر کاندیداهای مطرح این انتخابات به خصوص در حوزه انتخابیه قائمشهر ، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی نگاه ویژه ای به حضور در مراسم‌های مختلف و اجتماعات دارند و از این طریق برای بیشتر دیده شدن و حضور در بین مردم و شنیدن نکته نظرات آنها استفاده می‌کنند.

با اینکه هنوز 44 روز به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است ولی شنیده‌ها و مشاهدات حاکی از آن است که احزاب سیاسی در این 5 شهرستان و دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا با برگزاری جلسات غیررسمی خود را برای برگزاری این انتخابات آماده می‌سازند.

گروه‌ها و چهره‌های سیاسی قائمشهر ، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی از حالا در تلاش هستند تا کاندیداهای خود را مطرح کنند و البته نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی هرچند یکی از نمایندگان از رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم بازمانده است ولی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف محلی تلاش می‌کنند گزارش عملکردی از فعالیت‌های خود ارائه کنند.

دیگر کاندیدای مجلس دوازدهم نیز در این حوزه انتخابیه برای شناساندن خود به مردم در حال فعالیت جدی می باشند.

چهره های شاخصی همچون عمران عباسی ، حسین موسوی طارسی، اسرافیل یزدانی، کیوان مرادیان ، حسین قاسمی، شیخ مصطفی معلمی ،  فرزاد قبادی و علی کشوری برای کسب کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی با هم در رقابت هستند.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند ماه برگزار خواهد شد.