رقابت برای خدمت/محبوبیت یک چهره مردمی در نور و محمودآباد
رقابت برای خدمت/محبوبیت یک چهره مردمی در نور و محمودآباد
سکان ؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سکان، نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و کلاً نقش آفرینی پارلمانی، از وظایف خطیر و از مسئولیت های درشت جامعه تلقی می شود.

کسی که می خواهد وارد بالاترین نهاد مدنی و مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی مجلس شورای اسلامی بشود که در رأس همه امور مهمه کشور و عصاره ی فضائل یک ملت است، باید صلاحیت و شایستگی در بعد تعهد شامل التنزام های عملی و فکری ولایی و قانونی و غیره و رشد همه جانبه نردبانی و پلکانی داشته و تجربه های مدیریتی لازم را در پیشینه ی خود ذخیره کرده باشد و نمایندگی جای کسب تجربه و مهارت آموزی نیست.

کسانی که باندباز و باندسازند و به قدرت و ثروت وصل هستند و مدیریت باندی داشته و فقط برای اقوام و عده ای از همپالکی های خود فایده مند بوده و گرایش همگانی جهت کمک به همه اقشار مردم را ندارند در این دوره از انتخابات جایگاهی در بین مردم ندارند .

حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از حوزه های انتخابیه مهم و تاثیرگذار در استان می باشد که در دور گذشته انتخابات مجلس شوراری اسلامی مردم مشارکت 60درصدی در پای صندوق های رای داشته اند.

با توجه به موقعیت جغرافیای و ظرفیت های طبیعی این حوزه انتخابیه نماینده مردم این شهرستانها در مجلس باید از تجربه و قدرت چانه زنی بالا برای جذب اعتبارات ملی و استانی برخوردار باشد و  نقش نظارتی خود را به موقع و بهترین شکل انجام دهد.

متاسفانه در 8 سال گذشته مردم نور و محمودآباد خلا یک نماینده پیگیر، تیزبین و مردمی را به خوبی لمس کردند و به دنبال یک تغییر هستند.

برخی از کنشگران سیاسی و اجتماعی در این حوزه انتخابیه عبدالوحید فیاضی را انتخاب اول مردم میدانند و بر این باور هستند با توجه به تجربه و قدرت چانه زنی وی در جذب اعتبارات ملی و استانی و محبوبیت این چهره خوشنام در بین مردم می تواند در توسعه این دو شهرستان تاثیرگذار باشد.