رفع بيش از 27500 مورد عيوب شبكه با هزينه كرد بالغ بر 35 ميليارد توسط برق تبريز
رفع بيش از 27500 مورد عيوب شبكه با هزينه كرد بالغ بر 35 ميليارد توسط برق تبريز
سکان نیوز:شركت توزيع نيروي برق تبريز، طي سال 98، نسبت به شناسايي و رفع بيش از 27500 مورد عيوب شبكه با هزينه كرد بالغ بر 35 ميليارد ريال، اقدام كرد.

به :گزارش سکان نیوز/همكاران شركت توزيع نيروي برق تبريز در راستاي پايداري و بهبود شاخص هاي قابليت اطمينان شبكه، اقدام به بازديد دوره اي شبكه و رفع عيوب شبكه نموده اند.
در اين راستا امورهاي بهره برداري برق تبريز به صورت منظم و سالانه اقدام به تدوين برنامه ي زمان بندي جهت بازديد از شبكه نموده و مطابق با آن نسبت به بازديد كل شبكه، ثبت عيوب و رفع آن به طور مستمر اقدام مي كنند.
گفتني است؛ شركت توزيع نيروي برق تبريز، براي رفع عيوب مشاهده شده در تجهيزات شبكه، اقدام به برون سپاري فعاليت هاي سرويس و تعميرات شبكه به پيمانكاران ذيصلاح كرده است و در اين راستا از 3 اكيپ پيمانكاري خط سرد و 2 اكيپ پيمانكاري خط گرم به همراه اكيپ هاي تعميراتي خط سرد و خط گرم موجود در خود شركت، بهره برده است.
لازم به ذكر است در سالي كه گذشت شركت توزيع نيروي برق تبريز با هزينه كرد بالغ بر 35 ميليارد ريال، بيش از 27500 مورد عيب شبكه را به صورت خط گرم و خط سرد شناسايي و رفع نموده است.

  • نویسنده : 1161