رفتارهای متقلبانه متأسفانه در حوزه تولید وجود دارد
رفتارهای متقلبانه متأسفانه در حوزه تولید وجود دارد
سکان نیوز؛ عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که کسانی که مونتاژکار هستند و یا با تکنولوژی بسیار قدیمی و کهنه کار می‌کنند در سال تولید دانش بنیان که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان قرار گیرند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه شرکت‌هایی که با تکنولوژی 40 سال پیش کار می‌کنند نباید خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان جا بزنند، گفت: ما بعضا در بخش‌هایی در جامعه شاهد رفتارهای متقلبانه‌ای هستیم که بعضی از افراد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در هر شرایط و وضعیتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ متناسب با آن شرایط جا می‌زنند.

وی افزود: این رفتارهای متقلبانه متأسفانه در حوزه تولید هم وجود دارد و بعضی‌ها که تعداد آنها هم اندک است سعی دارند با این رفتارها نهایت سوء استفاده‌ها را‌‌‌‌‌‌ ببرند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که کسانی که مونتاژکار هستند و یا با تکنولوژی بسیار قدیمی و کهنه کار می‌کنند در سال تولید دانش بنیان که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در اولویت قرار گرفته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان شرکت دانش بنیان جا بزنند و بخواهند سوء استفاده‌هایی را داشته باشند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: باید با نظارت دقیق جلوی این سوء استفاده‌ها گرفته شود و در این زمینه انجمن‌های صنفی باید جلوی این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌ با نظارت دقیق بگیرند.

وی افزود: البته تعداد این افراد متقلب اندک است، اما نباید اجازه دهیم همین تعداد اندک کار اکثریت را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سؤال ببرند.