رسانه قدرت تاثیر گذار و قدرت نرم در جامعه است
رسانه قدرت تاثیر گذار و قدرت نرم در جامعه است
سکان نیوز/ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در تمام مکاتب بر همگان ثابت شده رسانه قدرت تاثیر گذار و قدرت نرم در جامعه است .

به گزارش سکان نیوز/ سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در همایش تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: هرچه کار سخت تر اجر آن بیشتر است امروز رسانه های خبری شکل دهنده آرا و نظرات مردم و قشر نخبگی جامعه هستند.
وی افزود:تاثیراتی که اصحاب رسانه در جامعه دارند بی بدیل است ، امروز از فضای جنگ سخت و سرد گذشتیم امروز رسانه ها ارکان قدرت نرم هستند در تمام مکاتب بر همگان ثابت شده رسانه قدرت تاثیر گذار و قدرت نرم در جامعه است . اگر از این قدرت نرم تاثیر گذار در کشور ، بسیار آنی و عمیق بهره بگیرند آن کشور دست برنده در جامعه را دارد .
سرهنگ مسلمی گفت: رسانه یک پدیده ضروری در جامعه است و هر دولت مردی که بخواهد در نظام بین الملل و در افکار جامعه خود جایگاه ویژه ای داشته باشد باید یک رسانه هوشمند داشته باشد. امروز جنگ شناختی در کار است، امروز قرار نیست دشمن با ادوات نظامی در یک کشور حضور یابد و بلکه امروز با ابزار قلم و تفکر تغییر کرده است. نظام محاسبات مسئولین کشور از طریق رسانه ها محاسبه می شود .

وی در ادامه افزود: خبرنگاران باید بصیرت داشته باشند در همه حوزه ها . همچنین یک خبرنگار باید احزاب شناسی را به درستی ترسیم کند یکی از ملزومات اینکه یک خبرنگار جریان ساز باشد برای تحق اهداف جمهوری اسلامی جهت شناسی است .
وی با اشاره به اینکه هرجهادی جهاد نیست گفت:هر کجا در مقابل دشمن مقابله می کنید جهاد است . دانستن بصیرت و شگرد های دشمن اگر بر کسی واجب نیست بر خبرنگاران واجب است .