راه اندازی سامانه مدیریت جامع حمل و نقل در توزیع برق مشهد
راه اندازی سامانه مدیریت جامع حمل و نقل در توزیع برق مشهد
سکان نیوز؛ سامانه مدیریت جامع حمل و نقل به منظور تسهیل در تردد خودروئی در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد راه اندازی شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی توزیع برق مشهد، حسین طالبی مدیر امور نظارت برخدمات عمومی گفت: در فاز اول این سامانه، تمام خودروهای استیجاری با راننده (۱۹۵ خودرو) تحت پوشش قرار می گیرند. وی گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دقت و نظارت بیشتری بر عملکرد رانندگان انجام خواهد شد. ضمن اینکه نگاه عدالت‌ محوری نیز مد نظر قرار دارد. پایش و نظارت بر اساس پیمایش جهت محاسبه مبالغ ریالی از دیگر اهداف این سامانه می باشد.

وی افزود: البته سامانه جامع حمل و نقل شرکت علاوه بر بخش حمل و نقل، موضوعات :همایش ها، میز بانی ها، پذیرایی و بلیت اسکان و… توجه کرده است و در حال حاضر خودروهای استیجاری با راننده تحت پوشش هستند.

طالبی گفت: رصد خودروها جهت سرویس دهی، افزایش بهره وری، سنجش و ارزیابی فعالیت ها، عدالت محوری و توجه به معیشت رانندگان از نظر مصرف سوخت، استهلاک خودرو و لوازم مصرفی و همچنین حذف ترددهای بی مورد و توجه به محیط زیست و آلودگی هوا و صرفه‌جویی در زمان از جمله ویژگی ها و مزایای این سامانه است.

در این سامانه و با نصب اپلیکیشن پسند کلیه کارکنان می توانند درخواست خودرو کنند و این درخواست ها شامل درخواست ساده، بدون فرآیند، مدیریت شده و سوابق درخواست و ثبت نام سرویس ایاب و ذهاب می باشد.

وی افزود: در این سامانه رفتار و عملکرد راننده با مسافر قابل شناسایی و ارزیابی است و صورت وضعیت پرداختی نیز صرفاً از طریق پیمایش ثبت شده در سامانه انجام می شود.

مدیر امور خدمات برق مشهد گفت: در گام دوم این سامانه، خودروهای شرکت ها تحت پوشش قرار می گیرند و در این مورد نیز عملکرد رانندگان شامل سرعت، مسیرها، نحوه رانندگی، بیمه، معاینه فنی، تعویض روغن و … به رانندگان و مسئول مربوطه اطلاع رسانی و هشدار داده می شود.