راه اندازي سامانه برق زنجان سبز / دريافت خدمات غير حضوري برق كاربران زنجاني
راه اندازي سامانه برق زنجان سبز / دريافت خدمات غير حضوري برق كاربران زنجاني
سکان نیوز:در فروردين ماه سال جاري بدنبال توسعه خدمات غير حضوري از سوي اين شركت در بسترهاي تلفن ثابت،وب سايت،گوشي همراه و اپليكيشن هاي بانكي و درگاه هاي صنعت برق كشور ؛ آمار بهره مندي مشتركان برق از خدمات غير حضوري رشد چشمگيري پيدا كرد.

به گزارش سکان نیوزبه نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان ، در فروردين ماه سال جاري بدنبال توسعه خدمات غير حضوري از سوي اين شركت در بسترهاي تلفن ثابت،وب سايت،گوشي همراه و اپليكيشن هاي بانكي و درگاه هاي صنعت برق كشور ؛ آمار بهره مندي مشتركان برق از خدمات غير حضوري رشد چشمگيري پيدا كرد.
شركت توزيع نيروي برق استان زنجان با داشتن بيش از 456 هزار مشترك برق جزء بزرگترين دستگاه هاي خدمات رسان استان از نظر جامعه آماري است كه نقش بسزايي در كنترل رفت و آمدهاي درون شهري و ارتقاء سطح كيفي زندگي شهري و روستايي و آسايش و رفاه جامعه دارد.
در اين ميان با شيوع بيماري كرونا در كشور و لزوم فاصله گذاري اجتماعي در قطع زنجيره انتقال ويروس كوويد 19 ، نقش خدمات غير حضوري پر رنگ تر شد و با تدابيري كه از سال هاي گذشته در اين شركت انديشه شده بود و در چشم انداز 1404 خود نيز يكي از استراتژي هاي اصلي را به صفر رساندن مراجعه مردم براي دريافت خدمات برق تعريف كرده استو يكي از برنامه هاي چشم انداز ياد شده ايجاد زير ساختهاي مناسب در زمينه استفاده از گوشي هاي هوشمند است كه از جمله آنها راه اندازي سامانه برق زنجان “سبز” بر روي گوشي هاي همراه و دريافت خدمات برق است.
تاكنون 16000 كاربر فعال در حال استفاده از اين سامانه مي باشند كه باز هم جا دارد تا تمام مشتركان برق با نصب اين اپ موبايلي كه قابل دريافت از كافه بازار و وبسايت شركت به آدرس www.zedc.ir است از مزاياي فراوان آن بهره مند شوند.
گفتني است طي يك ماه اخير علاوه بر سامانه برق زنجان تعداد 269061 خدمت موفق مربوط به توزيع برق زنجان در سايت خدمات غير حضوري صنعت برق كشور ساپا www.saapa.ir ثبت شده است كه نشان از ترغيب مردم به استفاده از خدمات غير حضوري در بستر اينترنت دارد

  • نویسنده : نجفی