راه‌اندازی ستادهای سحر آیت الله رئیسی در تمامی شهرستان‌های مازندران
راه‌اندازی ستادهای سحر آیت الله رئیسی در تمامی شهرستان‌های مازندران
سکان نیوز؛ رئیس ستاد حامیان رئیسی (سحر) در مازندران با اشاره به راه‌اندازی ستادهای سحر در تمامی شهرستان‌های مازندران، گفت: در ترکیب این ستادها از جوانان فعال در حوزه دینی، فرهنگی و سیاسی استفاده شده است.

عقیل امامی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: هیچ قدرتی به اندازه انتخابات نمی‌تواند در مقابل طمع ورزی دشمنان به حریم کشور بازدارندگی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه تجلی اراده و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور است، گفت: مفهوم واقعی انتخابات این است که مردم فرد دلخواه خود را از بین گرایشات و سلایق سیاسی متنوع و متکثر جامعه برای مدیریت اداره کشور در قوه مجریه بر گزینند که این مهم از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است.

رئیس ستاد سحر مازندران با اشاره به مشکلات عمیق اقتصادی و فرهنگی در جامعه، اضافه کرد: راه برون‌رفت از چالش‌ها و مشکلات کشور شرکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و سپردن سکان قوه مجریه به‌دست فرد اصلح وکارآمد است.

امامی گفت: جبهه انقلاب با معرفی آیت‌الله رئیسی به‌عنوان نامزد کارآمد واصلح در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم برای حل بنیادی مشکلات عرصه اجرایی کشور گام برداشته است.

این مسؤول با اشاره به شکل‌گیری چند ستاد مردمی وخودجوش برای معرفی آیت‌الله رئیسی در انتخابات این دوره ریاست جمهوری، یادآورشد: اصل و مبنای عمل آیت‌الله رئیسی در این انتخابات ایجادیک ستاد درهر منزل بصورت خودجوش و فراگیر است.

امامی از هماهنگی و هم‌افزایی وحدت بخش در بین ستادهای آیت الله رئیسی در مازندران خبر داد و افزود: هدف اصلی همه ستادها ایجاد شور و نشاط سیاسی و خلق حماسه پرشور انتخاباتی حول محور آیت‌الله رئیسی است.

این فعال سیاسی با تاکید بر نقش محوری آحاد مردم به‌ویژه جوانان در انتخابات، گفت: با توجه به شرایط محدودیت‌های کرونایی تمرکز عمده فعالیت ستادهای انتخاباتی در این دوره بر بستر فضای مجازی است.

امامی با اشاره به راه‌اندازی ستادهای سحر در تمامی شهرستان‌های مازندران، افزود: در ترکیب این ستادها از جوانان فعال در حوزه دینی، فرهنگی و سیاسی استفاده شده است