رئیس سابق صمت و معاون استاندار عامل بلاتکلیفی شهرک صنعتی بشل
رئیس سابق صمت و معاون استاندار عامل بلاتکلیفی شهرک صنعتی بشل
سکان نیوز؛ رئیس مجمع نمایندگان مازندران بیان داشت: افرادی مثل رئیس سابق صمت استان، معاون استاندار سابق و برخی از افراد مصر بودند که زمین شهرک صنعتی بشل در سوادکوه بلاتکلیف بماند.

به گزارش سکان، کیوان مرادیان درباره عدم تعیین تکلیف زمین شهرک صنعتی بشل در سوادکوه، گفت: پیشانی مبارزه با رانت و فساد دستگاه قضائی است، اینکه ما گاهی وقت‌ها به جای عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا می‌کنیم انتظارات مردمی است، ۱۲ هکتار زمین ۱۵ سال است بلاتکلیف و بلااستفاده که به هیچ وجه منطقی نیست.

وی خاطرنشان کرد: افرادی مثل رئیس سابق صمت استان، معاون استاندار سابق و برخی از افراد مصر بودند که این زمین بلاتکلیف بماند.

مرادیان ادامه داد: دستگاه قضائی شهرستان در این زمینه کوتاهی کرده شک نداشته باشند که یک روزی باید پاسخگو باشند بنده این موضوع را پیگیری می‌کنم، خود دستگاه که گاهی متولی ساماندهی ترک فعل است انتظار است که این مباحث در حوزه خودشان هم پیگیری شود، در سوادکوه شمالی این اتفاق افتاده، رئیس کل دادگستری استان چندین بار در این زمینه ورود پیدا کرده است، اگر قرار است که فرصتی ایجاد شود باید برای مردم باشد نه اینکه به دنبال دلیلی باشیم که تنها عده‌ای افراد فرصت طلب که به دنبال ضایع کردن سرمایه هستند سود ببرند.

وی اضافه کرد: در دادگاه تجدید نظر استان یک ایراد شکلی گرفته شده و بنده تعجب می‌کنم که به دنبال بهانه‌ای هستند که یک فرد را از پاسخگویی و مطالبه جدی مردم نجات دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، یادآور شد: در حال حاضر طی مذاکره با ریاست کل دادگستری استان درخواست ماده ۴۷۷ از رئیس قوه شده و به شکل ویژه پیگیری شود.