دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 127 ایثارگر/ کار جهادی نیازمند عزم و اراده جدی است
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 127 ایثارگر/ کار جهادی نیازمند عزم و اراده جدی است
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به صورت چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و مشکلات آنان را در حوزه اشتغال، درمانی و غیره مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال در ادامه برنامه دیدار عمومی با جامعه معزز ایثارگری استان سه شنبه 20 دی ماه در بنیاد استان مازندران به صورت چهره به چهره مسائل، مشکلات و درخواست خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را در حوزه های اشتغال، درمان، وام مسکن، تسهیلات و خدمات بانکی، کمیسیون پزشکی، تبدیل وضعیت، معیشتی و حق پرستاری مورد بررسی، رسیدگی و پیگیری قرار داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با 127 تن از جامعه معزز ایثارگری استان با بیان اینکه کار جهادی در بنیاد نیازمند یک عزم و اراده جدی است، اظهار کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار است، خدمت به این قشر عزیز باید در سایه تکریم، احترام و تعظیم اتفاق بیافتد.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به ایثارگران باید با نگاه اعتقادی باشد، گفت: حفظ منزلت، قداست و کرامت خانواده های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز اولویت اصلی خدمت در بنیاد محسوب می شود، باید شکرگزار این عزیزان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نعمت الهی هستند و خدمت به این عزیزان یک عبادت است، عنوان کرد: خدمت بی منت به جامعه معزز ایثارگری باید سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد، نگاه ما در بنیاد مازندران پاسخگویی درست به نوع دغدغه های ایثارگران است.
کهن سال تصریح کرد: تمام تلاش ما این است مشکل جامعه هدف حل شود و با رضایتمندی و حس و حال خوبی از بنیاد خارج شوند،این نگاه ارزشمند بوده و ماندگار خواهد ماند.
گفتنی است ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان از ساعت 30 / 7 صبح امروز آغاز و در ساعت 13 خاتمه یافت.