دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با ۱۳۶ تن از جامعه معزز ایثارگری
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با ۱۳۶ تن از جامعه معزز ایثارگری
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به صورت چهره به چهره با ۱۳۶ تن از جامعه معزز ایثارگری استان دیدار و مشکلات شان را رسیدگی و پیگیری کرد.
به گزارش ایثار مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با جامعه معزز ایثارگری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای خدمت شایسته به مردم است، نگاه ما در این ایام ارائه خدمات بهینه به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.
کهن سال اظهار کرد: با توجه به طرح های تحولی که در امر خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری در بنیاد صورت گرفته است رویکردها تغییر کرده و خدمت مطلوب و بی منت همراه با تکریم و عزتمندی به این قشر معزز مورد توجه است، ایثارگر با دریافت خدمت احساس رضایت کند.
سعید کهن سال اذعان داشت: اگر بخواهیم مشکلات و دغدغه های جامعه معزز ایثارگری را حل کنیم باید شنونده خوبی باشیم و در قالب یک گفتمان متقابل برای رفع مشکل تلاش کنیم.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه هر هفته با برگزاری ملاقات عمومی، به صورت چهره به چهره با ۱۳۶ تن از جامعه معزز ایثارگری استان دیدار کرد.
ملاقات عمومی دکترکهن سال با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران از ساعت ۷ صبح در مرکز هاتف بنیاد استان آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه داشته است.
ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه ایثارگری با رویکرد شعار هفته دولت (فرصت خدمتگزاری و خدمت به مردم) بوده است.