دیدار و ملاقات مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با آیت الله لائینی
دیدار و ملاقات مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با آیت الله لائینی
سکان نیوز؛ دکتر سید رضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران با نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش سکان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در چهارمین روز از سال جدید با آیت الله لائینی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ساری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که مدیر درمان و تنی چند از روسای ستادی همچنین روسا و مدیران بیمارستانی حضور داشتند دکتر کاظمی نیا ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی مفصل از وضع موجود به تشریح برنامه های عملیاتی و اجرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در فصل جدید مدیریتی پرداختند .

آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه نیز در این دیدار انتصاب دکتر کاظمی نیا و قبول مسئولیت را به ایشان و مجمعه کارکنان مدیریت درمان در صف و ستاد تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

نماینده ولی فقیه در ادامه دو مقوله امنیت و سلامت را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت برشمردند و گفتند :زمانی جامعه اهمیت این دو را خواهند دانست که سلامت و امنیت شان به خطر بیافتد چرا که به همان نسبتی که سلامتی مهم است ، درمان هم خدمت مهمی است و مجموعه مدیریت درمان هم در عرصه بسیار مهم و مقدسی در حال خدمت می باشد ، ایشان طبابت و درمان را امری مقدس دانستند که نمی توان قیمتی برای آن تعیین نمود و اظهار داشتند این قداست باید حفظ شود .