دیدار مدیرکل بنیاد مازندران با ۵۰ ایثارگر سراسر استان
دیدار مدیرکل بنیاد مازندران با ۵۰ ایثارگر سراسر استان
سکان؛ سعید کهن سال از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به امروز با ۵۰ خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار و از آنان تکریم، تجلیل و دلجویی بعمل آورد.

به گزارش ایثار مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به امروز با ۵۰ خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار و از آنان تکریم، تجلیل و دلجویی بعمل آورد.

کهن سال پس از شرکت در گلزار شهدا (همزمان با لحظه تحویل سال نو)، در اولین روز از سال جدید در معیت حسینی پور استاندار مازندران در بخش فریم دودانگه ساری با حضور بر مزار شهدای گمنام، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به اتفاق استاندار مازندران با تعدادی از خانواده شهدای این منطقه دیدار و گفت و گو نمود.
سعید کهن سال در دومین روز از سال جدید در شهرستان ساری ضمن دیدار با جانباز سرافراز نخاعی، با چند ایثارگر بستری در منزل عیادت کرد.
وی همچنین در سومین روز پیاپی در دیدار با جامعه معزز ایثارگری در شهرستان آمل با خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد دیدار و سال نو را به این عزیزان تبریک گفت.
کهن سال در چهارمین روز از سال جدید در شهرستان رامسر با خانواده های معطم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه سفر به غرب این استان، در شهرستان های تنکابن و عباس آباد به دیدار و عیادت از والدین عزیز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد رفت و از آنان تجلیل کرد.
کهن سال در پنجم فروردین ماه در شهرستان چالوس با خانواده های معظم شهدا و جانبازان دیدار کرد.
وی همچنین در ششمین روز از عید امسال در نوشهر به اتفاق نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس بنیاد با تعدادی از ایثارگران عزیز دیدار و از صبر و استقامت آنان تکریم بعمل آورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از انجام ۵۰ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان ها، گفت: امروز ما برای سعادت و موفقیت در کار خودمان به این دیدارها نیاز داریم، این دیدارها و تکریم ها یک تلنگر برای همه ما است.
کهن سال با بیان اینکه بررسی مسائل و مشکلات خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران یکی از اهداف این دیدارها محسوب می شود، اظهار کرد: نگاه ما تقویت گفتمان با ایثارگران است، هر قدر تعامل خودمان را با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیشتر کنیم در حل مسئله کمتر با مشکل مواجه می‌شویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اذعان داشت: از والدین دوشهیدی، خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت،تک فرزند ذکور، جانبازان نخاعی و ۷۰ درصد این شهرستان ها دیدار صورت پذیرفت.
این مسئول با اشاره به استمرار این دیدارها در سطح استان به ویژه در این ایام، عنوان کرد: معاونین، روسای ادارات این اداره کل و شهرستان ها در اکیپ های مختلف با خانواده های معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار می کنند.
کهن سال افزود: همچنین دیدار و نشست با همکاران از دیگر برنامه های سفر شهرستانی بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در پایان گفت: ما به شهدا، ایثارگران و خانواده های صبور و مقاومشان بدهکاریم. این ادای دین در سایه عزتمندی، سپاسگزاری و قدردانی محقق می شود.